Tack för mig nr 7 r1000

törnvall

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
gsx-r1000 k5 2xR1
Blir nog inte mer körning för min del i år ska ha operation i dag flera frakturer i handen och någon sena är också av, grattis david till vinsten bra varv tid också. Tycker själv att var lite konstigt att jag fick ett sånt släpp just där, ska inte skylla i från mig men min teori är att jag hade skruvat bakdämparen för hård eller så var det skit på banan. :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Krya på dig! Jag har din vurpa på bild, även din skrynkliga hand. Kommer upp bilder på förstasidan snart.

sandstream

Guest
Trist Mats, de är en fröjd att bli omkörd av dig och se hur fort man faktiskt kan köra med en original K5:a :tummenupp

Krya på dig så syns vi nästa år på banorna!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Satt och lyssnade på Skalman och Mumlan och man riktigt hörde att det var en riktig jävla krasch. Trist med de skadorna men du kommer säkert igen, du kallas väl inte Mad Mats för inte? :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Här rullar du på huvet:
visabild.php

Här är alla bilder från helgen:
http://www.sporthoj.com/roadracing/foto/smknutstorp2007/

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Tråkigt som fanken, hade ju hoppats få se dig i något inhopp i någon annan serie än rookie i år, men det funkar väl förmodligen lika bra nästa år :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det var trist läsning. Hoppas att allt går väl med operationer och läkning. Krya på dig!

*Svensken*

www.potatoesmc.com
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
Fy fan va tråkigt...
Jag tror det hade blivit en jäkla spännande duell imellan oss båda, var inte så kul och se din highsider.

Lika glad som jag är för segern, lika tråkigt är det att du inte kommer va me på resterande tävlingar.

Hoppas du har bra läkkött och att det finns nån vänlig hojfirma där nere som kan va me och sätta ihop hojen igen.

/ David Andersson

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Tråkigt att säsongen skulle avslutas sådär. Med tanke på flygturen du gjorde så hade du nog tur ändå att det bara är handen även om det är nog så jävligt. Både jag och Eskil hade fullt sjå att beräkna din fart när du kom glidande på rygg på banan och välja sida av dig att passera på för att inte köra på dig. Eskilsson hade filmkamera på sin hoj så det hela finns på film och han lägger nog upp det så snart han kan.

Verkligen tråkigt att du skulle trasa sönder handen sådär, får hoppas läkarna får ordning på den så du kommer med oss och fightas i Superbike nästa år.

Hade sett fram emot att ta revanch på Gelleråsen om en månad men nu ser det alltså ut som att jag får tampas med David och Eskilsson istället.

Krya på dig!

//Petter

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Hade sett fram emot att ta revanch på Gelleråsen om en månad men nu ser det alltså ut som att jag får tampas med David och Eskilsson istället.
Du får nog tampas med David * 2 + Eskilsson. Trean i racet (David F) är helt ny i sporten och har en spikrak utvecklingskurva. 21:a (?) på B-racet i Linköping. Trea i helgen. Jag är inte överaskad över hans fina placering och jag tror att han kommer att kriga med er om pallplatserna framöver.

Grattis till den fina placeringen. Dina stats är fina :tummenupp

Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jättetråkigt om du lägger av Mats.
Men som föregående talare skrev, du kallas ju inte Mad Mats för inget :tungan

Krya på dig, hoppas att du läker ihopa snabbt och ordentligt igen :pannkyss

Åsa.

sandstream

Guest
Du får nog tampas med David * 2 + Eskilsson. Trean i racet (David F) är helt ny i sporten och har en spikrak utvecklingskurva. 21:a (?) på B-racet i Linköping. Trea i helgen. Jag är inte överaskad över hans fina placering och jag tror att han kommer att kriga med er om pallplatserna framöver.
Blev riktigt imponerad av Davids (showtime på SH) körning i helgen, går från klarhet till klarhet. Att han dessutom är en trevlig och rolig kille gör inte saken sämre :)

Själv håller jag tummarna för att båda Davidarna, Petter, Eskilsson och några till blir tvångsuppklassade efter den här säsongen så kanske jag kan få vara med där uppe i toppen och leka :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning