Tack för mig nr 7 r1000

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Blev riktigt imponerad av Davids (showtime på SH) körning i helgen, går från klarhet till klarhet. Att han dessutom är en trevlig och rolig kille gör inte saken sämre :)

Själv håller jag tummarna för att båda Davidarna, Petter, Eskilsson och några till blir tvångsuppklassade efter den här säsongen så kanske jag kan få vara med där uppe i toppen och leka :D
Det är din attityd som suger, inte din körning. Du måste riktigt ta till dig den djupare innebörden i "seger eller döden" :D

(Korrekt utläst, grattis till en fin palcering :tummenupp )

Jepp, han går verkligen från klarhet till klarhet. Sen bjuder han verkligen på stor underhållning också. Jag hoppas innerligt att han skriver en utförlig racerapport om sin helg på Knutstorp. Nistorien innehåller allt man kan begära och lite till. Skåpbilen havererar totalt på väg uppför Hallandsås, polisen tar hans körkort och han kniper en pallplats i racet. Det är så legender skapas :D

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
Hoppas operationen går bra och att du läker snabbt! Snyggt kört annars i helgen :tummenupp

MC Doktorn

Guest
Krya på dig nu ligger du säkert på op bordet och handkirurgerna tråklar ihop senor och skruvar fast dina ben.

Varför måste allt som är kul vara farligt :gnissla

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Ja, synd, för du är en av de rookiesarna som det är roligast att titta på. Oftast klarar du dig ur situationer som även erfarna A-förare har svårt att klara ut. Dock inte alltid (V.h.b).

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Krya på dig. Hoppas att handen läker och att du får lust att komma tillbaka. Vurpan såg inte skoj ut och din hand såg ut och göra väldigt ont.
/Alicia

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Fy fan va tråkigt...
Jag tror det hade blivit en jäkla spännande duell imellan oss båda, var inte så kul och se din highsider.

Lika glad som jag är för segern, lika tråkigt är det att du inte kommer va me på resterande tävlingar.

Hoppas du har bra läkkött och att det finns nån vänlig hojfirma där nere som kan va me och sätta ihop hojen igen.
/ David Andersson

Fortfarande lite sur:clown

Men riktigt impad på hur snabbt du tog dig upp till toppen av rookieträsket...
STORT GRATTIS :tummenupp

Synd att du började så sent på säsongen.

Mvh
//
Benny

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Tjena Grabben!

Jävla oflax med vurpan. Underlaget blev förädiskt i den fuktiga luften.
Det var grymt grepp ända tills det släpte lite. Då försvan allt fäste helt.
Jävligt trist att du blir borta resten av säsongen. Men jag hoppas att du är tillbaka till nästa år och klassar upp så vi får börja tampas med dom stora grabbarna.

Krya på dig!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Mats opererade handen igår och de stelopererade inte ett finger som de först hotade med, men det blev tydligen några plattor i handen. Först hade de gett honom lokalbedövning, men den släppte av någon anledning mitt under operationen (skönt) så de fick snabbt söva honom. He´ll be back…

Rogge

C4-RACING
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
ZX10R 08
Mats opererade handen igår och de stelopererade inte ett finger som de först hotade med, men det blev tydligen några plattor i handen. Först hade de gett honom lokalbedövning, men den släppte av någon anledning mitt under operationen (skönt) så de fick snabbt söva honom. He´ll be back…
Hoppas han blir helt återställd.
Var det på handkirurgen i Malmö ? Dom ska ju vara bäst i världen.:tummenupp

törnvall

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
gsx-r1000 k5 2xR1
Tack för allt stöd, känns skönt att höra att man är uppskattad på banan. Är utskriven från mas nu och har en påse med roliga piller som man matar canser patienter med. Handen är långt ifrån bra,har krossat leden i lillfingret + att leden i handen var kass från en tidigare vurpa, det fixa dom med lite spik. Sen är ringfingret brutet+ benet som går upp i handen, det har dom skruvat ihop med en platta och 6 skruvar. Dom har skurit upp handflatan för att lätta på svulnaden men handen är fortfarande stor som en apelsin. Ska på återbesök om 2 veckor får se då hur det har läkt. Tack igen för allt stöd, ska upp och hämta hojen nu och göra en analys på skadorna. friskt vågat hälften vunnit:huvet

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
ZX10R -09
Försöker få upp filmerna under dagen i dag.
Så kan du se hur vurpan såg ut från bästa åskådarplats.

Kommer finnas HÄR under filmer.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tack för allt stöd, känns skönt att höra att man är uppskattad på banan. Är utskriven från mas nu och har en påse med roliga piller som man matar canser patienter med. Handen är långt ifrån bra,har krossat leden i lillfingret + att leden i handen var kass från en tidigare vurpa, det fixa dom med lite spik. Sen är ringfingret brutet+ benet som går upp i handen, det har dom skruvat ihop med en platta och 6 skruvar. Dom har skurit upp handflatan för att lätta på svulnaden men handen är fortfarande stor som en apelsin. Ska på återbesök om 2 veckor får se då hur det har läkt. Tack igen för allt stöd, ska upp och hämta hojen nu och göra en analys på skadorna. friskt vågat hälften vunnit:huvet
Krya på dig Mats :pannkyss

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1

Med tanke på expertisen som finns på handkirurgen i Malmö är du i goda händer! Min kära mor jobbar nämligen på detta stället, och jag har hört och sett värre skador repareras till normalen. Lycka till nu, och slarva inte med rehaben så är du tillbaka på ett kick! Krya på dig!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning