Tack för varningarna på Boge

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
rBy skrev:
2189116 Aja ni fuckers verkar inte veta hur en snygg tjej i polisuniform ser ut :tomten , alltså skämtar inte om jag säger att det är en sån tjej man vill gifta sig med innan man ens sexxat :tungan

Ingen annan som vart stoppad och kan styrka min historia av denna skönhetsgudinna?!

Jodå även jag fick blåsa och visa polisvisitkortet.
Påminner mej om att jag måste ringa till polisen och begära tillbaka mitt körkort. Hon behöll det. :tungan

Ingen utav polisbrudarna var dåliga. En blond och en brunett som drägglade över min hoj :3freak . Man kan nästan kalla det trekant.

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Qwerty skrev:
2189236 Jodå även jag fick blåsa och visa polisvisitkortet.
Påminner mej om att jag måste ringa till polisen och begära tillbaka mitt körkort. Hon behöll det. :tungan

Ingen utav polisbrudarna var dåliga. En blond och en brunett som drägglade över min hoj :3freak . Man kan nästan kalla det trekant.

Yes en som kan stärka mina ord!
Trisst det där med körkotet :3freak hur mkt speedade du?
Aja hon har i alla fall ditt körkort, så risken att hon ringer dig är ca: fett mycket större än att hon ringer mig:/:/:/
Vilken tid vare du åkte in i modellstimmet?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
rBy skrev:
2189267 Yes en som kan stärka mina ord!
Trisst det där med körkotet :3freak hur mkt speedade du?
Aja hon har i alla fall ditt körkort, så risken att hon ringer dig är ca: fett mycket större än att hon ringer mig:/:/:/
Vilken tid vare du åkte in i modellstimmet?

Jag speedade inte. Hon bara behöll det för att kunna få tag på mej :tungan
Nä det va ett skämt.

Tror klockan var runt 18:30-19. Lite osäker, trots att touringmoppen har klocka.

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Qwerty skrev:
2189558 Jag speedade inte. Hon bara behöll det för att kunna få tag på mej :tungan
Nä det va ett skämt.

Tror klockan var runt 18:30-19. Lite osäker, trots att touringmoppen har klocka.

haha game over för dig män :hihi
Sitter o stirrar på mobilen o väntar på SMSet nu :tungan

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
rBy skrev:
2189798 haha game over för dig män :hihi
Sitter o stirrar på mobilen o väntar på SMSet nu :tungan

Slösa inte tid på henne. Hon kommer inte höra av sig. :tungan

Hon sa att det hade varit en kille där på en kawa som dräglat. Sen bad hon ursäkt för dom blöta fläckarna som fanns där under henne, skyllde något på kawa killen.(finns det inte en dräggla smilie?)
Sen kom hon och hennes brunett kompanjon och :pussa mej, svammlade något om snygg blå hoj och sexig förare.

Vid det här laget fick jag panik och tänkte på tanten hemma. Så jag slängde på mej hjälmen och gasade iväg. Dom kastade i bilen och jag fick fullt jag hela bogesundsvägen, det va då som jag kom på att dom söta poliserna har ju fortfarande mitt körkort. Så det var bara att stanna intill vägkanten vid brevlådorna och vänta in :tuttar .

Dom fullkommligt slängde sig över mej, tur att jag hade skinn och hjälm som skyddade mej.

Sen vaknade jag.

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
Haha, synd att inte alla poliser är så :)

Mycket roligare att få körkortet draget av en snygg tjej, än en gammal gubbe. :Bugar

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Yamaha_Tobbe skrev:
2189114 låter nice. påminner mig om en hemsk sak jag fick höra igår, det hade varit polisjakt i vallentuna centrum, någon beige peugoe eller hur det stavas som försökt dra snuten. tydligen hade bilen tappat kontrollen eller liknande och rammat ner en busshållplats.. det tråkiga va bara att en 21 åring stod där.. han vart helt nermejad o dog :(

Så gott som sant. Vet inget om en polisjakt, men en bil (21åringen var föraren, påverkad va han också) hade tappat kontrollen och kört ner en äldre herre (ca 70) som dog. Fan vad pundar idioter det finns!

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
De e dom så INTE är singlar som är kåtast på snutbrudar, fråga mig, jag är gift :)

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Qwerty skrev:
2189917 Slösa inte tid på henne. Hon kommer inte höra av sig. :tungan

Hon sa att det hade varit en kille där på en kawa som dräglat. Sen bad hon ursäkt för dom blöta fläckarna som fanns där under henne, skyllde något på kawa killen.(finns det inte en dräggla smilie?)
Sen kom hon och hennes brunett kompanjon och :pussa mej, svammlade något om snygg blå hoj och sexig förare.

Vid det här laget fick jag panik och tänkte på tanten hemma. Så jag slängde på mej hjälmen och gasade iväg. Dom kastade i bilen och jag fick fullt jag hela bogesundsvägen, det va då som jag kom på att dom söta poliserna har ju fortfarande mitt körkort. Så det var bara att stanna intill vägkanten vid brevlådorna och vänta in :tuttar .

Dom fullkommligt slängde sig över mej, tur att jag hade skinn och hjälm som skyddade mej.

Sen vaknade jag.

Mer eller mindre game over för mig med :gråta
Vet att hon skyllde på kawakillen, hon blev SÅ på att det droppade när hon såg mig i stället med den överklassexiga ringaren i notredame puckeln på ryggen!
(alltså hon vart inte på av puckeln, utan kombinationen)

Till vardagen: som sagt game over, men du är mitt vittne på att polistjejerna va vittusexxi :tummenupp
(inte många som tror mig, jag mot världen!!!)

rfb skrev:
2190293 De e dom så INTE är singlar som är kåtast på snutbrudar, fråga mig, jag är gift :)

Det där ska särringen få höra om du inte håller dig i skinnet! :7peta

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
rBy:

Det enda jag har lite svårt med är din profil och vart du bor??
Snabb hoj? :)

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Qwerty skrev:
2190528 rBy:

Det enda jag har lite svårt med är din profil och vart du bor??
Snabb hoj? :)

Stöter du på mig :va :tungan
Bor mer eller mindre 9 månader om året i LA.
Kom hit i tisdag för att spendera en förhoppningsvis skön, varm hojsommar!
Snabb hoj? jorå eh :confused: om du undrar så gör zx6an 260 på mätarn o zx10an 180 mph som är ca 29x km/h.
Nåt mer du undrar :)

Edit: ändrar avatorn till min vurpade hoj om det gör dig lyckligare?
(kan hålla med om att den förra va lite gej)
Men fortfarande vänner? :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept