Tack GR för en skönare höst!

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Nova skrev:
Jo antagligen för att en kille åker olagligt fort på våra svenska vägar utan registreringsskylt. En sådan lymmel ska ju farbror konstapeln ta eller?
Snarare för att jag inte vill bli tvingad att i framtiden strypa hojen till 1kW och puttra fram efter krafttag från politiker. Att det ska vara så svårt att fatta att man busar och gasar av sig där det är riskfritt och inte väcker onödig irritation. En låg profil gör att vi får vara ifred helt enkelt. GR gör allt för att väcka uppseende och provocera poliser. Vem tror du det går ut över? Hört om några hojar som blivit prejade i stockholmstrakten gångna sommaren?

Ska folk börja ta efter har vi snart färdskrivare på hojarna.

Edit: Stavfel
 
Last edited:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
soppatorsken skrev:
Det lär ju vara för att du har en gammal,ful och slö hoj.
Eller att du är gammal, ful och slö.



Borde kanske lägga till en ironigubbe här men det framgår hoppas jag.
Ey! När GR har fått alla klass7hojar tvångsstrypta kommer jag ha byns snabbaste knarr! :banana
 

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Finns det ett samband....?

Nån som funderat i samma banor som jag.......

- "Killar" med ......
- Liten erfarenhet....
- Effektstarka hojar.....
- Otränat omdöme.....
- Stort behov att göra som andra.....
- Dåliga förebilder......
- Sett konstiga filmer....
- Konstig uppfattning om vad man ska använda en hoj till på allmän väg.....
- Olycksstatistiken för klass-7 hojar....

Kan det finnas nått samband...?

KentW
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
-Lowrider- skrev:
Hej Bullen ,jag är 14 år och har sett en film som heter GR2 . Den är typ azz ball alltså, typ han kör på bakhjulet i minst 400blås. Mina tjej klasskompisar säger att om jag oxå gör så med min honda nsr 125cc så kommer alla dom att vilja vara ihop med mig på en gång.Dom säger att jag e så tuff när jag drar snuten ,samtidigt som jag visar lång fingret, fy fan ja e tuffast på hela skolan, tycker typ alla shou LeN! Jag undrar om ni typ kan fixa min idOLs autograf och kanske en dejt med hans tuffa CRew. Jag önskar att jag vore GR,tänk då e man ju som stålmannen,,man är odödlig och man riskerar inte heller att köra ihjäl nån för han e ju bArA SÅ ASS grym typ LeN. Jag hoppas verkligen detta brevet kommer med, jag har typ skickat 100ggr snart,JaG bÖRjar blI typ desperat!


Ass ballt..........Ugluks gpz suuuuuuuger, årkar fan inte 300 på bakhjulet.
 

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
-Lowrider- skrev:
Hej Bullen ,jag är 14 år och har sett en film som heter GR2 . Den är typ azz ball alltså, typ han kör på bakhjulet i minst 400blås. Mina tjej klasskompisar säger att om jag oxå gör så med min honda nsr 125cc så kommer alla dom att vilja vara ihop med mig på en gång.Dom säger att jag e så tuff när jag drar snuten ,samtidigt som jag visar lång fingret, fy fan ja e tuffast på hela skolan, tycker typ alla shou LeN! Jag undrar om ni typ kan fixa min idOLs autograf och kanske en dejt med hans tuffa CRew. Jag önskar att jag vore GR,tänk då e man ju som stålmannen,,man är odödlig och man riskerar inte heller att köra ihjäl nån för han e ju bArA SÅ ASS grym typ LeN. Jag hoppas verkligen detta brevet kommer med, jag har typ skickat 100ggr snart,JaG bÖRjar blI typ desperat!

Lustigt att det alltid är en viss grupp människor som avgudar en person, som förvisso är duktig på att köra hoj,men som inte alltid väljer sina platser på att göra detta med omsorg!
Så inget illa menat mot GR som person eller hans team, Det jag ville få sagt är att jag kan inte förstå hur man kan avguda en person och få personen att framstå som själva Jesus själv. Tycker nästan det är att göra narr av sig själv när man hyllar någon och vill va precis som personen! Va dig själv istället och sluta upp med tillbedjelser och fjäskeri.Berömma en person kan man göra,men det får vara någon motta på det hela! :gnissla

Vem har sagt avgudan? Tycker bara det är en bra film. Om du syftar på mig med bullenbrevet så är jag inte 14 o du....det heter måtta :kocko
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Nova skrev:
Vem har sagt avgudan? Tycker bara det är en bra film. Om du syftar på mig med bullenbrevet så är jag inte 14 o du....det heter måtta :kocko
Jag kom osökt att tänka på BMWJohan, men du får väl duga.. :D
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Silwer skrev:
BMWJohan är skyddad på detta forum, inga påhopp på honom och hans stealthGSXR tack.
Oj förlåt. :tungan Jag hade glömt att han står på listan över hotade arter..

Fast det där var väl inte ens värt att kallas ett påhopp. :confused:
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Kent W skrev:
Nån som funderat i samma banor som jag.......

- "Killar" med ......
- Liten erfarenhet....
- Otränat omdöme.....
- Stort behov att göra som andra.....
- Dåliga förebilder......
- Sett konstiga filmer....


De killarna vill bli porrstjärnor.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Ugluk skrev:
Oj förlåt. :tungan Jag hade glömt att han står på listan över hotade arter..

Fast det där var väl inte ens värt att kallas ett påhopp. :confused:

Vill bara påminna om att allt i denna tråden är dödligt allvar.
Tycker du ska spela in en rulle med din gpza med, hoppa över fyrisån o lite annat kul som inte gjorts.
Sen är du snart hjälte o får egna trådar tillägnade dig.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag såg hans gammelkawa på film. Den hade så usel väghållning så att han inte kunde hålla sig i en fil.

Tror att snuten såg det också.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
soppatorsken skrev:
Jag såg hans gammelkawa på film. Den hade så usel väghållning så att han inte kunde hålla sig i en fil.

Tror att snuten såg det också.

Fy fan då är de efter han nu då?
Snart får man väl se när han tatuerar in sitt nick på ryggen med.
 

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
nej
-Lowrider- skrev:
Hej Bullen ,jag är 14 år och har sett en film som heter GR2 . Den är typ azz ball alltså, typ han kör på bakhjulet i minst 400blås. Mina tjej klasskompisar säger att om jag oxå gör så med min honda nsr 125cc så kommer alla dom att vilja vara ihop med mig på en gång.Dom säger att jag e så tuff när jag drar snuten ,samtidigt som jag visar lång fingret, fy fan ja e tuffast på hela skolan, tycker typ alla shou LeN! Jag undrar om ni typ kan fixa min idOLs autograf och kanske en dejt med hans tuffa CRew. Jag önskar att jag vore GR,tänk då e man ju som stålmannen,,man är odödlig och man riskerar inte heller att köra ihjäl nån för han e ju bArA SÅ ASS grym typ LeN. Jag hoppas verkligen detta brevet kommer med, jag har typ skickat 100ggr snart,JaG bÖRjar blI typ desperat!

Lustigt att det alltid är en viss grupp människor som avgudar en person, som förvisso är duktig på att köra hoj,men som inte alltid väljer sina platser på att göra detta med omsorg!
Så inget illa menat mot GR som person eller hans team, Det jag ville få sagt är att jag kan inte förstå hur man kan avguda en person och få personen att framstå som själva Jesus själv. Tycker nästan det är att göra narr av sig själv när man hyllar någon och vill va precis som personen! Va dig själv istället och sluta upp med tillbedjelser och fjäskeri.Berömma en person kan man göra,men det får vara någon motta på det hela! :gnissla
Jag tror inte det har med varken ålder eller kubik på hojen att göra. Det beror nog mer på hur man är funtad :rolleyes:
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Kent W skrev:
Nån som funderat i samma banor som jag.......

- "Killar" med ......
- Liten erfarenhet....
- Effektstarka hojar.....
- Otränat omdöme.....
- Stort behov att göra som andra.....
- Dåliga förebilder......
- Sett konstiga filmer....
- Konstig uppfattning om vad man ska använda en hoj till på allmän väg.....
- Olycksstatistiken för klass-7 hojar....

Kan det finnas nått samband...?

KentW


Det kan det nog ja...
 

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
jüngmeister sport
faan va alla grinar, om man gillar en film kan man väl få skriva om det? så kan dom som vill diskutera filmen göra det, dom som inte vill det behöver inte....
:rolleyes: :huvet
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
No1 skrev:
Det är kul att läsa alla inlägg som herr "ugluk" gör gentemot alla som kör för fort eller på ngt annat sätt bryter mot lagen i trafiken... :tummenupp

Själv så har han precis varit eller är av med körkortet pga av att framfört sin mc i alldeles för hög hastighet i trafik, och detta till trotts att (han som arbetar inom SMC) hela tiden sitter på detta forum och klankar ner på er andra.............skratt retande!!! :kocko

Börjar faktiskt tro att allt inte står rätt till med herr "ugluk"... :va

Patrik...
Äh, du är bara full av moralskit! :tungan
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Ugluk har rest sig!
Go go go ; )

Och ang filmen, visst den var bra!
Men inte blir jag lyrisk över den! Ettan var banbrytande
till viss del. 2an en uppföljare...
Skulle var roligare med en hel film när GR cyklar BMX!
Det skulle vara klart bättre/roligare film :D
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top