Tack Grabbar!!!!

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
Satt hemma igår kvälll o kände mig rätt så låg... för att pigg upp mig lite så tänkte ja att ja tar en sväng på bågen för de brukar hjälpa..sticler ut på landsvägarna utanför norrköping, efter ett tag möter ja 2 Glidar hojjar. Jag kastar upp handen men dom tjuriga små jävlarna vägrar hälsa. jag blir svinlack (ja va ju som sagt på dåligt humör innan) svär lite för mig själv och åker vidare.

efter nån mil ser ja ett R1 lyste komma skuttandes i farter en bra bit över tillåten hastighet ja möter honom i när han går ur en längre kurva...innan ja hinner tänka hälsning slänger han ut näven o hälsa glatt trotts hans fart o kurvan...

ville bara säga att sporhojs åkare e ett för jävla fint folk o de e alltid trevligt att träffa på er ute på vägarna...

/Virre

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Helt klart, sporthojsåkarna hälsar alltid... sura customgubbar som inte hälsar är alltför vanligt..

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
JiMpA skrev:
Helt klart, sporthojsåkarna hälsar alltid... sura customgubbar som inte hälsar är alltför vanligt..

Mm visst e de....dom e så jävla tråkiga...en del hälsar knappt även fast ja typ hälsat i så pass god tid så man lätt hinner lyfta handen o hälsa tebax :kocko

The Doc

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
En röd halvsnabb sak
Ähum...ska ni rejsputtar säga... :7peta

Högst 2 av 20 av ert släkte hälsar på min enduro!

:huvet

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
The Doc skrev:

Folk kanske tror att det är en DT50, dumt att t a onödiga risker... :7peta :hihi
Annars hälsar jag alltid (om jag så kör ner i diket), och med en så snygg Honda som Virtue har så borde det banne mig vara böter på att inte hälsa på den :smasha

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
The Doc skrev:

de e dåligt...ja hälsar på allt o alla även enduro folk o ni brukar hälsa rätt glatt tillbaka ;)

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
TM skrev:
Folk kanske tror att det är en DT50, dumt att t a onödiga risker... :7peta :hihi
Annars hälsar jag alltid (om jag så kör ner i diket), och med en så snygg Honda som Virtue har så borde det banne mig vara böter på att inte hälsa på den :smasha

haha snygg o snygg men de e iaf ingen moppe :hihi

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
Virtue skrev:
Satt hemma igår kvälll o kände mig rätt så låg... för att pigg upp mig lite så tänkte ja att ja tar en sväng på bågen för de brukar hjälpa..sticler ut på landsvägarna utanför norrköping, efter ett tag möter ja 2 Glidar hojjar. Jag kastar upp handen men dom tjuriga små jävlarna vägrar hälsa. jag blir svinlack (ja va ju som sagt på dåligt humör innan) svär lite för mig själv och åker vidare.

efter nån mil ser ja ett R1 lyste komma skuttandes i farter en bra bit över tillåten hastighet ja möter honom i när han går ur en längre kurva...innan ja hinner tänka hälsning slänger han ut näven o hälsa glatt trotts hans fart o kurvan...

ville bara säga att sporhojs åkare e ett för jävla fint folk o de e alltid trevligt att träffa på er ute på vägarna...

/Virre

vart mötte du han? jag brumma lite igår på en fireblade gul/blå/vit, hälsade så som du beskrev det, körde mot sthlm vid 17 ungefär och hem mellan 19:22 och 19:33.

Folk som hälsar är trevliga! Näör jag kör duken händer det ganska ofta att sportisar inte hälsar. =(

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
sajk skrev:
vart mötte du han? jag brumma lite igår på en fireblade gul/blå/vit, hälsade så som du beskrev det, körde mot sthlm vid 17 ungefär och hem mellan 19:22 och 19:33.

Folk som hälsar är trevliga! Näör jag kör duken händer det ganska ofta att sportisar inte hälsar. =(

hmm ja mötte honom på vägarna mellan åby och eriksberg...runt 20.00 kanske... ser ja dej på duken ska ja hälsa ska du se....gillar Ktm folket...särskillt när dom drar på bakan på kungsgatan o sånt ;)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Virtue skrev:

/Virre

Var ute en sväng i helgen. Alla sh-föraren vinkade och gjorde :tummenupp när jag kom puttrande på min hoj (övningskör) Man blir ju så jävla glad. :banana

Glidarfolket var griniga...kanske för att jag körde om dem :confused:

:hej på er.

Last edited:

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
2fast4hjo skrev:
Var ute en sväng i helgen. Alla sh-föraren vinkade och gjorde :tummenupp när jag kom puttrande på min hoj Man blir ju så jävla glad. :banana

Glidarfolket var griniga...kanske för att jag körde om dem :confused:

:hej på er.

haha ja brukar hälsa på alla som övningskör...till och med dem från körskolan med gula västar :D

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Jag har kört ca. 20 mil på min hoj, jag fattade inte först att så många, eller rättaresagt ALLA hälsade (utom customgubbarna men det var jag beredd på).
Skittrevligt blir det ju!

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Hälsar på alla jag kan. Man måste ju dela med sig lite av den glädje man får av att puttra rundor. Nästan alla SH:s åkare hälsar glatt, ibland hälsar tom "luta bakåt"-killarna... men de kan va ganska sega :rolleyes:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Jag hälsar alltid på likasinnade. Till och med när jag kör om. :hej Customhojar överväger jag endast att hälsa på om de hälsar först. Allt för många gånger är de för upptagna att panik-krampa sig fast vid styret.

//KaliZ

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...