Virtue
blått är flott
Satt hemma igår kvälll o kände mig rätt så låg... för att pigg upp mig lite så tänkte ja att ja tar en sväng på bågen för de brukar hjälpa..sticler ut på landsvägarna utanför norrköping, efter ett tag möter ja 2 Glidar hojjar. Jag kastar upp handen men dom tjuriga små jävlarna vägrar hälsa. jag blir svinlack (ja va ju som sagt på dåligt humör innan) svär lite för mig själv och åker vidare.
efter nån mil ser ja ett R1 lyste komma skuttandes i farter en bra bit över tillåten hastighet ja möter honom i när han går ur en längre kurva...innan ja hinner tänka hälsning slänger han ut näven o hälsa glatt trotts hans fart o kurvan...
ville bara säga att sporhojs åkare e ett för jävla fint folk o de e alltid trevligt att träffa på er ute på vägarna...
/Virre
efter nån mil ser ja ett R1 lyste komma skuttandes i farter en bra bit över tillåten hastighet ja möter honom i när han går ur en längre kurva...innan ja hinner tänka hälsning slänger han ut näven o hälsa glatt trotts hans fart o kurvan...
ville bara säga att sporhojs åkare e ett för jävla fint folk o de e alltid trevligt att träffa på er ute på vägarna...
/Virre