[I
Censuren av inlägg slår blint viss inlägg tas bort av för mig oförklarliga skäl (antagligen efter påtryckningar av andra på tråden t.ex. den som får svar på tal) medan andra riktigt vidriga inlägg får stå kvar som t.ex. inläggen där man hånade & kränkte en yngling som just kört ihjäl sig, samt även hans familj & flickvän - jävlig lågt!!
Det var bland det osmakligaste jag läst, så grovt att jag funderade på att spåra upp avsändar/en/na & personligen straffa dem (jag vet det låter galet, men så jävla arg blev jag)
QUOTE]
Börjar du nu tjaffsa om det igen. Du är välkommen hit tuffgay. Jag kan PMa min adress
Börjat ? Jag har aldrig slutat! Trevligt att du bjuder hem mig, bjuder du på fika? Eller är det bara min röv du är ute efter då du har en viss fixering vid - arselen.
Men en duell i gryningen låter spännande fråga blir det man mot man eller måste jag ta med ett gäng fajtningslystna vänner & blir det med eller utan vapen? Bra att veta så man inte hamnar i underläge. Kul med en person som är lika galen som en själv.
Men allvarlig så står jag över den här gången, om erbjudandet fortfarande står kvar - Ditt problem är att du inte lyckats provocera mig tillräckligt för att jag ska tycka det mödan värt, sedan har jag en familj att tänka på & du är inte värd ett åtal för misshandel, jag tycker mest att du är komisk. Du får gärna tycka att jag fegar ur det bjuder jag på! men i en sådan situation måste någon överväga om det är värt mödan & konsekvenserna.
Men du får gärna PMá din adress.