tack stockholm

pro :)

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
betald
tack !
tänkte bara lämna en lite reflektion av mitt liv de sissta 7 åren för dom som orkar läsa...........
efter 6-7 år som kock, körde jag fast och tyckte inte att livet utveklades så mycket mer....
men en sen kväll på jobbet kom jag att diskutera med en herre som stod i baren, först av den anledningen att han hade en jacka på sig med "bilsport gymnasiet" tryckt på ryggen. på den tiden ägnades den mesta fritiden åt rally sporten, framförallt som co-driver men även funktionärs mässigt.
så eftersom bilsport låg mig varmt om hjärtat,inleddes en diskution och det visade sig att han jobbade som lärare på trafiklärar utbildningen som delade lokaler med bilsport gymnasiumet, det ena gav det andra och eftersom jag alltid har lagt mig i hur folk kör så kunde jag lika gärna ta betalt
när jag väl var färdig fanns det ganska dåligt med jobb på "hemmaplan" så tillslut hittade jag en annons där de sökte trafiklärare i stockholm, jag jublade väl inte riktigt vid tanken, min tidigare erfarenhet av 08 or var inte så överdrivet possitiv.................. (drygadummasommargästsjävlarsomtrorattdeärvärldsmä
starepåalltochinteensharvettattkläsigförvinternnär
deåktepåsvenskarallytidioter!) (förlåt).
men jag tänkte att det får väl duga så länge, första dealen var att om jag stannade i 3 år skulle de stå för mc-lärar kursen annars skulle jag få betala en del av den. det var visserligen inga jätte pengar det handlade om så jag ställde in mig på att så småningom betala tillbaka pengarna. nu blev det inte så.................
åren tickade på och ganska snart började jag ändra uppfattning om "stockholmsjävlarna" det fanns till och med dom som visade sig vara riktigt trevliga t.ex. alla potatisar och sporthoj.are som jag utbildat.......... eller lärt känna under alla lungna mysiga turer jag haft nöjet att vara med på
på grund av familjen kommer jag nu att börja jobba på hemma plan from att hojsesongen tar slut sista okt.
jag kommer även fortsättningsvis att jobba som mc-instruktör (och bil lärare) på trafikskola, men i örebro och i mindre skala än i dag.
vill här med passa på att tacka alla gamla elever och övriga bekanta för dessa år.
förhoppnings vis kommer dock viss uppföljning att ske kommande sommrar
ola

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Tråkigt att du flyttar. Men hoppas du får det bra. :tummenupp

Hade dig som lärare hösten 2001 när jag skulle ta lättmc kort. :)

//Emil

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Nääääääääääj. Inte världens trevligaste körskolärare!
Tack för dom roliga stunderna på manövergården. Jag må aldrig glömma hur rädd jag var bakpå Er 5.an när du skrapade i asfalten när du skulle visa hur man skulle svänga i konbanan...
Isch.
Hoppas du får det bättre i Gnällbältet då!

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Tack för all hjälp Ola.
Jag hade riktigt kul under min utbildning.
Hoppas du trivs på ditt nya jobb...
mvh Peter (tog kk 24/7-03)

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
En förlust för Jarla på alla sätt utom slitaget på lärarhojjar tror jag :D

Tack själv hursom för alla tillrättavisningar etc :hej

/Magnus

Anja:
Alltså det är en sak jag kommit på men glömt bort och fråga flera ggr. Var du med och körde fredagstur/landsvägskörning till Rimbo och tillbax med Roffe när det var så helvetiskt kallt förra hösten??

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
triple skrev:
varför läste jag detta???

framförallt kan man ju undra varför du skrev detta..

Tråkigt att du lämnar oss Ola.. :gråta Räknar med att du kommer tillbaks och åker med oss nästa sommar.

Mvh Tjoffe

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vem ska nu få oss att sätta hjärtat i halsen när du inte glider fram och ser ut som en mc-polis??? ;)

Sköt om dig och kör hårt med mcn där nere, visa vart skåpet ska stå.

P.S Vi kommer och våldgästar med hojarna eftersom vi är på landet 3 mil där ifrån då och då

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
GHA!!! Förlust!! Jag har också haft Ola som lärare!!! Vetefan om jag skulle ha klarat kortet utan dig.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy