Tack !!!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ville bara passa på att tacka alla er som besöker N-TRADE RACING webben. Besökarstatistiken visar på 1000 (TUSEN !!) besökare och 29000 hits i SNITT per månad. Igår loggades den 7000:e besökaren. Mer info gällande detta hittar ni självklart under nyheter på just www.n-trade.se/racing
Helt makalöst och otroligt mycket över förväntan. JÄTTEROLIGT !! :Bugar Men pressen på oss ökar också med antalet besökare. Ju fler som besöker sajten desto viktigare blir det att hålla den uppdaterad samt att förbättra. Min sponsor ETECH www.etech.se skall nu hjälpa mig med lite förändringar framöver. Ni märker säkert dessa om ni är inne och kollar. Passar även på att önska er alla en GOD JUL och riktigt GOTT NYTT RACING ÅR. Hoppas också att ni får många fina och roliga "hjulklappar" :tomten

Mvh
Kenneth

N-TRADE RACING
#9 Rookie 1000

Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Du driver stort :yoparty

Håller tummarna för att du ska få en kanonsäsong 2006 och med din inställning så blir jag förvånad om det inte blir så :tummenupp

Förhoppningsvis så kommer jag iväg och tittar på något race till sommaren.

Själv har jag köpt egna hjulklappar till :squid och lite andra förbrukningsartiklar, läs mer kåpor, fler tankar etc :hihi

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:
Du driver stort :yoparty

Håller tummarna för att du ska få en kanonsäsong 2006 och med din inställning så blir jag förvånad om det inte blir så :tummenupp

Förhoppningsvis så kommer jag iväg och tittar på något race till sommaren.

Själv har jag köpt egna hjulklappar till :squid och lite andra förbrukningsartiklar, läs mer kåpor, fler tankar etc :hihi

Ja det är jätteroligt att intresset är så stort och som sagt så skall vi försöka göra sajten ännu bättre. Blir det ännu fler besökare får man väl anställa Daniel på ETECH på heltid för att sköta webben :) Och det blir nog en större racingsatsning 2006, sen får vi se hur långt det räcker. Tack för att du håller tummarna och kom gärna och titta. Karlskoga är ju närmast och otroligt bra för publiken där man ser nästan hela banan. Känner igen det där med hjulklapparna. Jag har som du också sett till att detta blir en rolig jul. Jag har köpt fler kåpset, tankar, fälgar, bromsskivor, fotpinnar, kåpstag och massa mer reservdelar o prylar till min CBR1000. Vi firar nog jul i garaget så vi slipper flytta in allt under granen :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning