tja han är ju ärlig i alla fall,men idioter finns ju överallt .......Fifaan, vilken heting! tänk att få bli smiskad av honom
Men ärligt...Äcklig gubbe med särringar som lever i kollektiv... har svårt att tänka mig att många unga tjejer vill ställa upp, men vad vet jag?? För rätt mängd pengar så finns det antagligen några som ställer upp...
Nackskott på sådana pervon borde införas!!
Skrev och frågade om en transa gick bra, jag hoppas innerligen att dom ringer mig under hösten
Brita Sylvan tror att nätet är helt rätt forum för att nå ut till en ny publik och samtidigt hitta deras filmstjärna.
- Det verkar ligga i tiden.
Var anmäler man sig???
hahahaha nä fy fan att ställa upp på det, han är gammal och äcklig!
men jag kan sätta min högra fot på att där kommer in anmälningar ändå!
Det är inget problem, googlade lite snabbt..
http://www.livslust.t.se/eckecorner/NewFiles/sfirst.html
Berätta gärna hur det går
De söker ju en kille/man också!!! Förstå vilken ära att få vara med i en äkta Scheike-produktion!
hehe "killen" har en egen hemsida också!
javisst låter det lockande när man läser det tills man kommer in på hemsidan och ser hur i helvete han ser ut och vad allt rör sig om!
nä då hittar jag hellre på sånt hemma och inte med en gammal gubbe för den delen!
Du har ju inte fattat det här med smisk på riktigt. Du vill ju bara ha nån inoljad hunk i skitiga jeans och mörk kalufs som smiskar dig och sedan tar dig med storm etc. BOOOORING!
En äkta smisk-entusiast bryr sig föga om vem som håller i riset. Det är underkastelsen som räknas!
Ja det går knappat att greppa, tänk att få vara med i en Scheike-produktion, och inte nog med det, efteråt kan man kanske få vara med i aftonbladet med en snyfthistoria och gråta ut om "smiskchocken" som drabbade dig.
Då slår man verkligen två flugor i en smäll!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|