EasyRider
vilse på livets ocean.......
McB skrev:En ny fuckosort: minifucko. Nästan värre än moppefucko.
McB skrev:En ny fuckosort: minifucko. Nästan värre än moppefucko.
McB skrev:Kan inte vara lätt att få råd till en minimoto med sådana studieskulder.
kimji skrev:Seriöst vad skulle ni göra om de kom en polis bil skulle ni åka utav bara helvete eller stanna lr något annat?
kimji skrev:Seriöst vad skulle ni göra om de kom en polis bil skulle ni åka utav bara helvete eller stanna lr något annat?
kimji skrev:Vart får ja köra med sparkcykel då? du kan ju rätt så mkt om sparkcyklar iaf vad ja har hört.
Men snälla du.. INHÄGNAT OMRÅDE!! Fatta!! du är bland det trögaste jag stött på här.. (inget illa menat)kimji skrev:Min fd skola har ett stängsel runt sig... Tomma parkeringar?.
kimji skrev:Min fd skola har ett stängsel runt sig... Tomma parkeringar?.
kimji skrev:haha roligt och irretera er.
Vet din mamma och pappa att du använder datorn?kimji skrev:Va kan polisen göra om man åker på tomma parkeringsplatser? när affären e stängt osv, de kan väll inte göra så mkt? ja e seg ja vet.
kimji skrev:Va kan polisen göra om man åker på tomma parkeringsplatser? när affären e stängt osv, de kan väll inte göra så mkt? ja e seg ja vet.
Försäkringsbolag kan neka ersättning för skada som drabbat trimmat fordon (t.ex. stöld eller vagnskada). Försäkringsbolaget kan återkräva ersättning som lämnas till tredje part (t.ex. ersatt genom lagkrav via trafikförsäkringen) vilket kan bli väldigt dyrt om det är fråga om en personskada. Myndigheterna anser att förälder till omyndigt barn har skyldighet att tillse att barnet inte begår olaglig handling (som t.ex. att framföra trimmad moped) och kan döma vårdnadshavare som godkänt, inte kontrollerat eller inte hindrat barnet att köra trimmad moped på annat ställe än inhängnat område (i juridisk mening är inte t.ex. villatomt inhängnat område, ej heller privat väg). Vårdnadshavare kan dömas till såväl ekonomiskt straff (böter) eller administrativt straff (prick i körkort, indraget körkort etc).
kimji skrev:jag är 14 dårå?
Tjet skrev:Du verkar mycket äldre och förståndigare.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|