Jycken skrev:Låt dom kämpa då...
Jaja...
Jycken skrev:Låt dom kämpa då...
Guido skrev:Hej har en liten historia att berätta.
Igår runt 23 tiden så blev min kompis tagen av polisen, Han blev stoppad av en mcpolis det roliga med detta är att han inte har mckort utan bara till bil...
twinner skrev:Utan att moralisera vidare säger jag...Synd att idioten/tokfan inte åkte fast,finns ju dom som kämpar som fan för den där lappen.
street_R1_guran skrev:undra vem som e tok fan... man kör väl inte bättre för man har körkort..
kk74 skrev:OFTAST gör man väl det...
Om man nu kör minst lika bra som dem som har körkort, så är det ju bara att åka iväg o köra upp!street_R1_guran skrev:undra vem som e tok fan... man kör väl inte bättre för man har körkort..
Jazz skrev:Om jag kunde posta PDF-filer här skulle jag skicka över polisens föreskrifter.
Vid lasermätning så begär att få se platsprotokoll. Där ska framgå att de kontrollmätt lasern samma dag och att de kontrollmätt avståndet (mist 20m) med ett stålmåttband.
Jag tror att det ibland slarvas.. vi skriver snällt på böterna och då är det kört.
Mang0 skrev:Länsstyrelsen missar nog inte vad som hänt när dom får det på sitt bord, vilket dom garanterat kommer att få.
Utan tvekan kör man bättre om man iaf har den grundläggande kompetens som krävs för att klara proven.street_R1_guran skrev:undra vem som e tok fan... man kör väl inte bättre för man har körkort..
street_R1_guran skrev:undra vem som e tok fan... man kör väl inte bättre för man har körkort..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|