Takida i Kristinehamn

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
loser skrev:
Det är en gammal kompis som signade dem till sitt skivbolag nyligen. Han är en gammal slug producent med många år i branschen. Förhoppningsvis sitter han på rätt kontakter för att äntligen få det att hända för dem. :)

Ja annars blir dom nog inget annat än ett halvsunkigt festivalband eller om dom kanske tom blir less och lägger av.

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Hörde om att nått band skulle spela både fre o lör här i byn på jobbet idag...och det var ju tydligen de. De va värst tänkte jag eftersom jag aldrig hört talas om dom förut.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Var det nåt att ha?

Svarvern

Du håller käften när du pratar med mig
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
rejser skrev:
ingen aaaaning, va inte där.

Men jag var...knökfullt (uppe iaf) och dom var faktiskt helt okej live...men jag förstår inte varför man åker 50 mil för att se dom... :va

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Svarvern skrev:
Men jag var...knökfullt (uppe iaf) och dom var faktiskt helt okej live...men jag förstår inte varför man åker 50 mil för att se dom... :va

okej..ja det vill gärna bli knökat där...

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Svarvern skrev:

Det gör man för att detta va den hittils sydligaste spelningen dom gjort så länge jag lyssnat på dom.. Och ja det va helt ok :yoparty :yoparty ... kommer att åka igen om dom spelar här neråt. Vet att dom kommer till kalmar snart (dit har jag bara 9 mil) men jag hörde att det inte fanns så många biljetter dit.

Förövrigt så hittade vi en fin resturang (Roma). Där satt vi ett par timmar innan, käkade fint och knäckte ett ex antal av husets röda...

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...