TAKIDA tävling i samband med sporthoj.com

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
loser skrev:
2044174 Har sett en del trådar med hyllningar till Takida, så nu drar sporthoj.com och "loser" sitt strå till stacken och utlyser en menlös tävling inför releasen av Takidas nya platta den 5:e april.

Priserna består i att 3 personer får 2 biljetter var till valfri konsert under året. Kolla http://www.unitedstage.se/main.asp?page=1&artist=Takida för turnéplan. Samt att 5 exemplar av skivan lottas ut.

Tävlingsförfarandet är enkelt, i min anteckningsbok på telefonen finns en siffra emellan 0-1000 inlagd. Gör ett inlägg med din gissning (1 gissning / user) på den magiska siffran nedan, och de 3 som är närmast vinner biljetterna, och de övriga 5 närmaste får skivan. Ansvarig utställare av priserna är www.ninetone.com Där kan du även lyssna på delar av nya plattan.

Vinnarna meddelas i tråden samt via PM senast den 10:e april.

God tur tillönskas de tävlande!

Min åsikt och delar av min bekantskapskrets uttrycker sig:

Trevliga och ödmjuka killar som var som bäst under sina demodagar, numera har dom blivit ganska stora på sig.

Känner en av bandmedlemmarna sedan 4 år tillbaka och har alltid stöttat dom tidigare och bla sålt skivor åt dom. Men senaste året har han blivit lite förändrad, ville att jag skulle posa med deras nya t-shirt till hemsidan. Så jag skulle bli fotograferad med deras tröja och läggas ut på nätet och jag skulle måsta betala tröj-jäveln själv. Stor chans tänkte jag och tackade nej, fan ska jag modella och inte ens få tröjan :dummer

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln