andersbrink
hasenfrasen
Synd bara att man numera envisas med LED-ring runt lyktan som P-ljus. Lyktan ser för stor och blattig ut, typ som på en gammal Gsx^2. P-ljus i själv lyktan ser bättre ut. Rent, snyggt.
Synd bara att man numera envisas med LED-ring runt lyktan som P-ljus. Lyktan ser för stor och blattig ut, typ som på en gammal Gsx^2. P-ljus i själv lyktan ser bättre ut. Rent, snyggt.
Mjäae. Varför har jag två stycken -94 Firebird? En av de få bilmodeller som har kurvor som en rejäl kvinna. Inga vassa kanter, bara mjukt softade konturer.Du/vi är för gamla…
Varför vänder alla ryggen till den?
Är inte en superveloce billigare än en speed rr?Det här är väl utvecklingen som skett sista åren.
View attachment 469920
Dyrast, dyr och inte lika dyr.
Nej jag skojja, glöm allt jag sagt.
Vad väger NT?Liiite knepig förarergonomi, kanske? Duktigt framåtlutad efter att ha kört naket upprätt i så många år? Pja. Det kan bli en prövning? Ser slimmad ut, men befarar att den inte är fjäderlätt. Vågar man ändå hoppas på att Hawk 11 väger in, inte sååå mycket, över 200 kg...?
View attachment 470027
View attachment 470028
Vad väger NT?
Gissningsvis så delar de en hel del av de väsentliga komponenterna.
Ja, där har du ju svaret egentligen.Urrrk, det vill jag nog helst inte ens tänka på...!
NT1100: 238 pannor (248 med DCT).
ATn: 229 kg (DCT 240 kg).
Och den tredje - 1100 Rebel: 223 kg/ DCT 233 kg.
Fifan! Alldeles för många kilo att älska, det...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|