Inget går upp mot att köra MC näck; nyskiten, nypissad och halvtankadtycon1 skrev:16l skit?
Var spårade den här tråden ur egentligen?
Inget går upp mot att köra MC näck; nyskiten, nypissad och halvtankadtycon1 skrev:16l skit?
Tja... tänk dig en 20-kilosvikt från gymet påspänd på tanken; givetvis har det en viss påverkan.DisqoBizkit skrev:Jag hade inte tänkt på detta innan jag såg tråden, jag insåg då varför jag hade så roligt idag! Jag hjulade mjukt o fint med av/på gas i runt 150- 160 knyck tidigare idag på tvåan, den brukade bara gå upp runt 110 eller nåt sånt innan (siffrorna stämmer så där, beroende på när jag vågar titta ner på mätaren ;-) trodde bara att det hade med att jag hittat lite kraft på ett annat ställe i varvtalet eller nåt?!
Men tanken var ju nästan tom så det måste väl varit det då?
Jag vet inte, med kul är det..
He he, ja det är klart! Hade aldrig tänkt på det bara.. En annan sak som slog mig med är ju den at jag är rätt liten, jag väger bara runt 75kg (70 "in season";-) det lär ju också göra skillnad imot nån som kanske väger runt 100 pannor!mb skrev:Tja... tänk dig en 20-kilosvikt från gymet påspänd på tanken; givetvis har det en viss påverkan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|