Ja det kanske är därför man skall köra på rätt sida av vad man klarar av..Bork skrev:helt klart godkänd filmnära en fin frontning på lastbilen där bara ..
eller ja de klarade du bra pga den låga farten iofs
![]()
Ja om det nu går i sub30knyckBiker_boy skrev:coolt när du låg 50cm ifrån den röda lastbilen snacka om slipstreamning
Biker_boy skrev:hehe men det var ändå fräänt......o direkt du såg att vägen var fri så slet du ut hojen o drog om
Hultan skrev:![]()
Btw, det är två filmer till i första posten.. du kanse inte sett dom?
Hehe, tack då eller nåt! Fan snö än, din stackare!!Biker_boy skrev:jag har sett alla dina filmer ..jag njuter ...hm synd att det är 1+grad o snö modd här uppe ..
Det var jagBiker_boy skrev:haha var det du lr vespa tattaren som tuta??? måste säga att du duger till o köra
Vet inte faktiskt, tror inte det, inte helt säker dock.MikkE skrev:Kul med film, men hade du zoomat in lite lite på kameran?
Javisst. Zoomar man yttepytte bara så ser 100km/h ut som 40km/h.Hultan skrev:Vet inte faktiskt, tror inte det, inte helt säker dock.
Det är urusel vidvinkel på kamera jävlen med.. en sån sak man bara inser efter köpet
Men men, det lär väl finnas andra linser?
Ah, måste vart det då för jag körde aldrig under 150MikkE skrev:Javisst. Zoomar man yttepytte bara så ser 100km/h ut som 40km/h.
Hultan skrev:
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |