Jonne_boy
Äntligen tillbaka

Träna mera..
då får vi fler dagar på bromma tillsammans
men men..
nästa gång klarar du det!!
ahh, skit oxo, bara o bryta ihop o komma igen, nästa gång slår du ner gubbjäveln eller tar på dej kortkort, glöm kortskitet nu o åk ut till Mantorp o koll apå riktigt race istället,Bikerbitch skrev:Först gjorde jag en säkerhetskontroll. Att all el funkade och bromsarna. Sen bad han mig köra serpentinen en gång för att värma upp, råkade sätta ner foten snabbt i vändingen.
Sen garagevändingen. Höger funkade inte så bra. Ner med foten igen. Körde vänster. Satt direkt. 50 broms. Bra förutom att han ville att jag skulle ha mer bakbroms. Sen serpentinen igen.
Kom tillbaka o han sa att det inte räckte hela vägen.
Hade tydligen inge bra tempo i serpentinen o vändingen var inte så bra som det borde ha varit.
Gah, jag har övat som en galning på detta. Man vurpar 1 vecka innan o sen kuggar man i just serpentinen.
Kände mig inte så jättenervös, klart det kändes i magen o det var kanske därför man satte ner foten vilket jag nästan aldrig tidigare gjort.
Nu gäller det att hänga på telefonen o boka ny tid.
JAG SKA HA MITT KÖRKORT SNART!
Jag måste och jag vill!
Skit också..![]()
Swedie skrev:trist BB. Försök med å kanske låna deras uppkörningshoj om du inte redan gör det.
![]()
Bikerbitch skrev:Mja, det hänger inte på val av hoj. Min är kanon o det är den jag har övat mest med. Det handlade helt enkelt om brist på marginaler och att jag vurpade i serpentinens sista delmoment för en vecka sen.
Men till nästa månad då har jag säkerligen kortet.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |