Tar det ont?

SuckaRobbe

Tattare
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
R1
Kom precis hem efter en liten sväng på byn.

Då det körde ut en bil från en gård utan någon somhelst tanke på att se sig för. :kocko Fick tokbromsa för att inte ta fanskapet i sidan.

Det e där min fråga kommer in. Det första som kommer att få sig är ju antagligen Familjejuvelerna. Så om det är någon som har varit med om något sånt, hur ont gör det å funkar sakerna efter en sådan smäll?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
SuckaRobbe skrev:
Bikerbitch skrev:
Jag tror det gör jävligt ont. Har du aldrig fått ett slag på pungen menar du?[/QUOTE

Sparkad vet jag inte. Men en fotboll i 300 har jag fått. Det var inte så jätteskönt :3freak

I 300. Ja jävlar. Och grejerna funkade efteråt? Du skrev att du tokbromsade och undrade sen över familjejuvelerna, du har uppenbarligen gjort det du frågade om och förhoppningsvis funkar väl grejerna. Eller har jag missat nåt?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vanligen är pungen inte problemet. Du åker framåt-uppåt och knäcker lårbenen mot styret. Kort därefter skallar du biltaket, gärna med visiret så du krossar näs- och kindben. Du knäcker fömodligen tummarna när du far av cykeln också. Man kan nog sammanfatta det hela med att du ska vara jävligt tacksam om det bara gör ont i nötterna.

:3freak

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Då har ni inte vart målvakt i innebandy när man glömt pungskydd!! :huvet

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
pungkross är vanligt förekommande när man övar wheelies annars... och inte är så duktig :rolleyes:

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Mattias skrev:
Vanligen är pungen inte problemet. Du åker framåt-uppåt och knäcker lårbenen mot styret. Kort därefter skallar du biltaket, gärna med visiret så du krossar näs- och kindben. Du knäcker fömodligen tummarna när du far av cykeln också. Man kan nog sammanfatta det hela med att du ska vara jävligt tacksam om det bara gör ont i nötterna.

:3freak

Säg det till min vän. Slog bort hela tanken med 2 st decimeter långa svetsar och 2 st M8 bult! Med en spräckt pung som följd..... :död

Gamla gubbar i trafiken....

Bifogat

• IM002123-1.jpg
    IM002123-1.jpg
    93 KB · Visningar: 275

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
P@trik skrev:
Låter inte så skönt direkt..

Ajjjjjj som faaan... :död

Resten såg ut såhär... Killen krossade båda handlederna mot styrhalvorna, pungen mot tanken, lårben av, och knät krossat mot taket på bilen....

Bifogat

• IM002119-1.jpg
    IM002119-1.jpg
    87.6 KB · Visningar: 235

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
RSV_R skrev:
Resten såg ut såhär... Killen krossade båda handlederna mot styrhalvorna, pungen mot tanken, lårben av, och knät krossat mot taket på bilen....
Som sagt, pungen är det sista jag skulle oroa mig för i det läget.

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Mattias skrev:
Som sagt, pungen är det sista jag skulle oroa mig för i det läget.

Gjorde han också.... Upptäkte det först efter 5 dagar i sjuksängen, att den var ihopsydd... Men han va ju rätt borta den tiden.

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Jag kan tala om att testiklarna tål väldigt mycket stryk innan de blir senila och glömmer vad de ska göra för nått.

Det djävligaste jag råkat ut för var när jag jobbade på Saab och var lite tanklös, stod och miklade med en grej dubbelvikt och hade givetvis glömt bort utrustningen jag klämt mig förbi. Jag reste mig upp och smälde rätt in i en stolpe med ett vasst hörn. Jag tänkte inte mer på det när jag väl var så pass frisk i grundstommen att jag kunde stå upp igen.

Det var först när jag kom hem och pissade blod som jag blev orolig. Det var en sädesledare/testikel som var lite illa däran och läkte. Först rött/rosa, sedan svart/grått när det började levra sig. Skitskönt...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
CalleE skrev:
Det var först när jag kom hem och pissade blod som jag blev orolig. Det var en sädesledare/testikel som var lite illa däran och läkte. Först rött/rosa, sedan svart/grått när det började levra sig. Skitskönt...

...Tack.. tack.. jag kommer inte kunna äta på en vecka nu ju!
:zpy :skrämd

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Deztallica skrev:
Då har ni inte vart målvakt i innebandy när man glömt pungskydd!! :huvet

Joodå, den bedriften har jag lyckats med, ajaj kändes det

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Men sluuuuta för fan! :4skrika

Minns när man missade pedalerna på sin gamla pojkcykel i 10 års åldern...*kling!* klockrent rakt ner i ramen.....

Men cyklade vidare gjorde man! nötterna var väl inte "klara" än! :hihi

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
honkiie skrev:
jag kan inte hålla med
Du skojar va? Handlederna är väl en smula viktigare än pungen, no? Knän är användbara också. Lårbenet är väl inte så komplicerat att läka iofs.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år