Jag köpte just ett par Tarozzi fotreglage med fasta pinnar. Vad jag hade glömt sedan jag köpte ett par senast är att dom MÅSTE modifieras innan man kan använda dom. Fotpinnen snurrar med växelpinnen/bromspedalen vilket gör att den ligger och trycker på växeltrumman om du lägger tryck på fotpinnen. Lägg för mycket tryck på fotpinnen och du växlar... suck... Jag lägger upp lite bilder på modifikationen när jag gjort den. Dom vikbara pinnarna har inte det här problemet.
Det kanske bara är min körstil som suger och jag hasar fötterna för mycket på pinnarna, vad vet jag.
OK, har nu fått dit dom, dom sög inte så mycket som jag kom ihåg, kanske för att dom är gummi och inte lettrade som dom jag hade förr... kommer nog att modda dom endå.
Anyways, här är lite bilder på dom.
Det kanske bara är min körstil som suger och jag hasar fötterna för mycket på pinnarna, vad vet jag.
OK, har nu fått dit dom, dom sög inte så mycket som jag kom ihåg, kanske för att dom är gummi och inte lettrade som dom jag hade förr... kommer nog att modda dom endå.
Anyways, här är lite bilder på dom.
Bifogat
Last edited: