Tatuering!!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
KaliZ skrev:
...Alltså allvar...den sista som du funderar på mellan skuldrorna...gör den inte. Du är en söt tjej som inte förtjänar att ha den stämplad i ryggen. Det är iaf min åsikt. Texter i tatueringar är inte snyggt. Dessutom tror jag du kommer tröttna på den. Om du nu MÅSTE tatuera dig där...så finns det massor andra som är snyggare än den. Slå mig inte nu "fighter"... men jag tycker du ska tänka en gång till innan du bestämmer dig. :rolleyes: Rita en egen snygg unik tatuering...om du nu ska ha en och sätt den på ett annat ställe...inte så högt upp i nackan... De e min åsikt.

/KaliZ

Tinatjejen: Fränt! :tummenupp

Jag vet inte riktigt än, jag får se vad det blir. Men den kommer inte sitta i nacken utan mellan skuldrorna som på bilden, kommer att gå och dölja med T-shirt om man har lust...

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
denna kostade mig 3000kr

Bifogat

• min arm.jpg
    min arm.jpg
    17.5 KB · Visningar: 137

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Emmi skrev:
Jag gillar dem, sen struntar jag i vad alla andra tycker.

Visst ska man inte bry sig alltför mycket om vad andra tycker. Men det är bra att vara medveten om vad man ger omgivningen för signaler med sitt utseende. Jag tror att en del som bär tatueringar är ganska omedvetna om detta.

Det är till exempel vanligt att kvinnliga porraktriser är tatuerade långt ner på ryggen ovanför skinkorna. Det kan vem som helst se som besöker en porrsite. Kanske något att fundera över för den som tror att hon kommer uppfattas som sensuell.

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
superbeast skrev:
jag ä åzå för kort för att bli seriös modell,får nog inte ens bli oseriös :D

Hahaha.....har du haft lite att göra idag, eller är det här nåt du funderat länge på?? :hihi :rofl

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Nyteknik skrev:
Visst ska man inte bry sig alltför mycket om vad andra tycker. Men det är bra att vara medveten om vad man ger omgivningen för signaler med sitt utseende. Jag tror att en del som bär tatueringar är ganska omedvetna om detta.

Det är till exempel vanligt att kvinnliga porraktriser är tatuerade långt ner på ryggen ovanför skinkorna. Det kan vem som helst se som besöker en porrsite. Kanske något att fundera över för den som tror att hon kommer uppfattas som sensuell.
klockrent!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Emmi skrev:
Tinatjejen: Fränt! :tummenupp

Jag vet inte riktigt än, jag får se vad det blir. Men den kommer inte sitta i nacken utan mellan skuldrorna som på bilden, kommer att gå och dölja med T-shirt om man har lust...

,,,ok men jag tycker iaf att den skyltar väldigt mkt för sig även nere mellan skuldrorna. Samt som jag nämnde text e inte kul i längden...Tänk om du skulle ändra dig..och en dag när du hånglar upp en groda så att den blivit en prins..o ni ska på bal på slottet...då skulle en sådan taturering inte göra sig så snygg. Som sagt du e för fin för att ha "fighter" ingraverat i ryggen. Måla på den och ha den i sommar eller ngt..och se vad du får för reaktioner. De e ett bra sätt.

/KaliZ

Edit:stavfel

Last edited:

Ulvheden

Äntligen med hoj igen :)
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
hemmalagad R1-00*såld* CB1000ra -12 gsx-r 600 -01 *skrotad*
Tack! Ska ha en liknade på andra armen, har en gammal rackare där nu...

Sedan så har man denna på ryggen! 3 loppor för den med! :)

smiler skrev:
Den va najs.... :tummenupp

Bifogat

• ryggen.jpg
    ryggen.jpg
    16.6 KB · Visningar: 105

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Min kostade en hel del men det var det värt :tummenupp

Bifogat

• gaytattoo.jpg
    gaytattoo.jpg
    19.8 KB · Visningar: 230

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
TinaTjejen skrev:
aha, de förklarar ju saken :)
Har själv tatueringar, en på vardera arm. En ängel på vänster och en djävul på höger. Båda är tjejer :hoppa
Du har inga foton att visa möjligen???

mekbom

Medlem
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
R6 + szr660
Nyteknik skrev:

Det är även ganska vanligt att homosexuella män klär sig i skinn/läderkläder.
Det kan vem som helst som sett polisskolanfilmerna se. Så tänk er för nästa gång ni drar på er skinnstället, det kan missuppfattas!

Sorry men jag kände mig tvungen..

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Hoj
meanstreak 02
hmm

Tribalen och inka mänstret samt lite finputs på indian tjejen kostade 2700:- Custom Illussion Gävle. :tummenupp

Bifogat

• 39 kopia.jpg
    39 kopia.jpg
    28.7 KB · Visningar: 72

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
tatto

Sånhär här ser en av mina ut, en på varje triceps, gjorda på evil twin i HBG för 1-2 år sedan. Kostade 3-4000 tror jag. Körde allt samma gång och det tog ca 3,5h.

Bifogat

• tatto.JPG
    tatto.JPG
    15.8 KB · Visningar: 62

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
KaliZ skrev:
,,,ok men jag tycker iaf att den skyltar väldigt mkt för sig även nere mellan skuldrorna. Samt som jag nämnde text e inte kul i längden...Tänk om du skulle ändra dig..och en dag när du hånglar upp en groda så att den blivit en prins..o ni ska på bal på slottet...då skulle en sådan taturering inte göra sig så snygg. Som sagt du e för fin för att ha "fighter" ingraverat i ryggen. Måla på den och ha den i sommar eller ngt..och se vad du får för reaktioner. De e ett bra sätt.

/KaliZ

Edit:stavfel

Måla på??? :D Jag skulle aldrig göra en fakegadd. Det blir inte den men det blir nog en annan, tatueraren håller på att måla på den nu. Kommer upp en bild sen om jag gör den.

Nyteknik skrev:

Porraktriser är möjligen tatuerade där, även halva svenska kvinnliga befolkningen är gaddade i svanken. Möjligtvis lite överdrivet, men du fattar.
Man gör inte en gadd för att bli uppfattad som sensuell eller nåt, man gör en gadd för att den speglar en själv (iaf jag) och för att man själv trivs med den.

Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Tysken skrev:
Min kostade en hel del men det var det värt :tummenupp

Tycker iofs att old-school ser för jävligt ut (förutom möjligen vissa mans ruin-grejer), men den där var jävligt kaxig. Lär väl säkert få en o annan o vända sig om.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024