BlueNinJa skrev:Tjenna,
kort och gott ,jag ska tatuera mig på torsdag , men har varit ute lite mycket i solen så jag har varit röd men börjar gå ned och bli brun istället nu.. gör det nånting ifall man ska tatuera sig ?
MVH // Teddy
BlueNinJa skrev:ok tack för snabbt svar , jo samma när jag tog min första på axeln undvika sol , vatten etc.. ska sitta på underarmen , kan försöka lägga upp en bild sedan , blir en typ av flames .. ser riktigt bra ut, skiljer sig lite från vanliga !
BlueNinJa skrev:jasså ! vad har du kanske funderat på dådå? jo kan bara hålla med riktigt nice
Kakan skrev:Dom använder gamla hedliga helosansalvan än eller något liknande (ja i alla fall efter man har gaddat sig)
Ska du upp till Clifford i sundsvall eller har ni nån i söderhamn?
Ring och kolla med den du ska tatuera dej på om du är osäker....
Ha så kul å ta med en bitring
BlueNinJa skrev:jag ska ner till gävle
steffo skrev:Åker du hoj ner bosse?
BlueNinJa skrev:ok nu är den 2 dagar gammal så här kommer en liten bild ske ner om 2 veckor och skugga lite
Hinkas skrev:Jaha, en till med flames runt handleden... Tycker det börjar bli vanligt nu
Men bara man är nöjd med den själv så spelar det ingen roll vad vi andra tycker
BlueNinJa skrev:åhfan=9 har bara se´tt 1 snubbe till medflames på underarmen. men bor iofs bara 27 000 i söderhamn.
Hinkas skrev:Det bor ca 5.000 pers här och jag vet av 3st med flames på höger underarmen
BlueNinJa skrev:haha ok=) ja hur som helst gillar jag det =9 jag får väl se till att ha större unerarmar än dom andra då
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|