2meter skrev:Tack
Nu har tavlan kommit fram.
Kan bara säga #"!/&%¤&&%%%#" vad bra den är.
Fler beställningar kommer
TACK
/2
Kul att du gillar den
Tjejen står redo med penseln för ett par tavlor till.
2meter skrev:Tack
Nu har tavlan kommit fram.
Kan bara säga #"!/&%¤&&%%%#" vad bra den är.
Fler beställningar kommer
TACK
/2
Billson skrev:Nu funkar det tydligen med bilder igen, så jag slänger upp två på Folkessons andra tavla som börjar ta form
Billson skrev:Nu är Folkessons andra tavla helt färdig och levererad, han blev riktigt nöjd .
Hoppas tjejen får måla en eller några till stiggy också
Mvh Daniel.
Ps det är lite blänk i tavlan på bilden tyvärr Ds.
Billson skrev:Oljemålning av valfria motiv
Målade av en skåne tjej Alexandra Borgh.
Tips på mått
30*40cm
55*46cm
60*50cm
Pris från 1500kr och uppåt beroende på storlek och tiden det tar att måla tavlan, vanligtvis ca 15-20 arbetstimmar.
Kan även ordna större men då till ett annat pris!
Tavlorna hämtas ut mot postförskott om ni inte bor i närheten och kan hämta den.
Skynda på för det börjar ploppa in beställningar från kända personer från mässan. Swedie fick sin på mässan och gillade den skarpt
Är ni intresserade av att beställa tavla så hör av er till billson1000@hotmail.com eller PM:a Billson.
Jepp fixa bilder duJocke W skrev:Verkligen snygga bilder! Efter nästa säsong ska jag nog ha en bild som ska bli konst!
Färgerna är inga probs, motivlacken där får vi se! Hon har aldrig målat motivlack tidigare mer än från dagens hjälmar och de resultaten har blivit över förväntan hos kunderna .Honda Baby skrev:Undrar mest om hon skulle klara av att måla av Raset hoj i och med den är motiv lackad i så mycket olika motiv och färger Du kan väl höra med henne. Tack på förhand
det finns bilder på sporthoj under dragracing och tråden "Race klar" insänt av Raset. Hon kan se den därBillson skrev:Jepp fixa bilder du
Menar du att du vill ha en tavla? Isf från vilken bild och i vilken storlek? Med motivlacken så blir priset ca 500 :- dyrare på varje storlek då detta tar längre tid att måla. I och med motivlacken så föredrar tjejen en stor bild att måla från ( så att hon kan se alla detaljer). En sådan stor bild får vi överföra via msn då mailen inte räcker till! Pm:a gärna telnr så kan vi höras om saken. Mvh Daniel och Alexandra.Honda Baby skrev:det finns bilder på sporthoj under dragracing och tråden "Race klar" insänt av Raset. Hon kan se den där
WORD!spett skrev:Dra ballen i lösgruset!!
Absolut det snyggaste jag sett! i alla fall på väldigt länge....
Bruden förtjänar massa creds!
Låter bra ut och plåta baraflipm0de skrev:Löjligt snygga! Nu vet jag vad jag ska spara till! Denna månaden har jag köpt lite för mycket redan..
Jag ska iaf ut o fixa någon bra bild... Men det blir nog inte aktuellt än.. Får vänta någon vecka.
Jag hör av mig iaf!
CREDS till din tjej!
Tack motarden är det jag som kör juWimpa skrev:fy fan vilka underbara tavlor. Gillade den med motarden på bakhjulet =)
"Keep on the good work" eller vad man brukar säga =)
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|