Oj. Visste inte att man måste ha kvalat in på Knudan för att få skriva i tråden. Sorry.GSXR1100R skrev:Herr utkvalad på Knudan har talat
Oj. Visste inte att man måste ha kvalat in på Knudan för att få skriva i tråden. Sorry.GSXR1100R skrev:Herr utkvalad på Knudan har talat
Glöm det där nu, gå vidare någon gång.Goodstuff skrev:Oj. Visste inte att man måste ha kvalat in på Knudan för att få skriva i tråden. Sorry.
valmers skrev:Glöm det där nu, gå vidare någon gång.
Vad svamlar du om?valmers skrev:Glöm det där nu, gå vidare någon gång.
Goodstuff skrev:Vad svamlar du om?
Inga kommentarer, EMR hänvisar till pressrelease 1:a april.Jay-Jay skrev:Är han möjligtvis från Norrland?
Dagens kommentar, klockren!Nicke_K skrev:Måste va V-Gurra ni verkar komma så bra överens.
Du är bannad i teamet, EMR vill bara ha rutinerad personal.Maverick_ou812 skrev:Dagens kommentar, klockren!
Å fan.... redan bannad... Visste inte ens att jag var välkommen att steka burgare i teamet?valmers skrev:Du är bannad i teamet, EMR vill bara ha rutinerad personal.
Inga löften om yppiga blondiner i artonårsåldern, som vill sitta i knät på teamchefen och mysa, har inkommit. Avslag.Maverick_ou812 skrev:Å fan.... redan bannad... Visste inte ens att jag var välkommen att steka burgare i teamet?
Akrediteringen måste ha kommit på avvägar. Eller så har du aldrig skickat den?
Klant.
du får steka burgare åt oss iställetMaverick_ou812 skrev:Å fan.... redan bannad... Visste inte ens att jag var välkommen att steka burgare i teamet?
Akrediteringen måste ha kommit på avvägar. Eller så har du aldrig skickat den?
Klant.
Tack! Kände mig ändå aldrig riktigt välkommen.valmers skrev:Inga löften om yppiga blondiner i artonårsåldern, som vill sitta i knät på teamchefen och mysa, har inkommit. Avslag.
Tack! Gör jag gärna! PM:a tid och adress till nästa team möte.kajlyl skrev:du får steka burgare åt oss istället
Varning, han är orutinerad. Kan bara gå fel.kajlyl skrev:du får steka burgare åt oss istället
GSXR1100R skrev:Nästan klar, ska bara riva motorn igen
Ja, men vi har inte frostfritt garage.Goodstuff skrev:Hur var det nu. Ni körde underhållsfri fyrtakt va?
Går det inte att tömma kylaren på en kantarellharv?valmers skrev:Ja, men vi har inte frostfritt garage.
Fettot orkade inte. Dessutom har Chrulle fulmekat i toppen.Goodstuff skrev:Går det inte att tömma kylaren på en kantarellharv?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|