#57 Thundrace
Ny medlem
Frykmo skrev:Vi väntar fortfarande på sponsorpengarna från Team Castrol Honda.
Jag gav Micke 6000:- kontant till er 3 att dela på...var din del är får du ta upp med han.
Frykmo skrev:Vi väntar fortfarande på sponsorpengarna från Team Castrol Honda.
Tackar Benkarbenkar skrev:Ett litet bildbidrag...
/B
Nej nej nej du skulle ju inte säga nåt.#57 Thundrace skrev:Jag gav Micke 6000:- kontant till er 3 att dela på...var din del är får du ta upp med han.
GSXR1100R skrev:Tackar Benkar
Låter härligtbenkar skrev:Var så lite, oranga hojar är alltid värda föreviga på bild... finns nog några till på Båttenteamet som duger, inte hunnit gå igenom alla bilder, är glad amatör så jag kör enligt teorin -"ta ohyggligt många bilder, så blir säkert någon procent bra..." Lite trött och seg, hemma vid 01.30 i natt, trots en rasande snabb färd upp genom Sverige med Zoulfly mfl i räserfolkatransportern...
/B
Det kallas för EMR-deff. Strikt McDonalds-diet.Jay-Jay skrev:Fanken Jon jag tycker du ser tanig ut. Har du börjat deffa eller har du inte råd att äta längre.
GSXR1100R skrev:1 ...att skrothojen bara varvade 9K under hela racet
2 ... Firebike och alla andra amatörer,inte på rakan då
Vi körde om er i samtliga kurvorKristian Salö skrev:Grattis!
Kommentar 1. ... vår hoj varvade inte alls
Kommentar 2 ... klart vi har med oss amatörer
Kommentar 3 ... när körde ni då om oss?
Vad blev er bästa varvtid?
Jag håller på att dränka mina sorger och ladda till A-torp
Grattis ännu en gång, men kom ihåg att vi stal showen ännu en gång!
GSXR1100R skrev:Vi körde om er i samtliga kurvor
GSXR1100R skrev:Låter härligt
Du ÄR GUD Jag skickar pmbenkar skrev:Oki, här kommer dom bilder ni fastnade på, inte 100% kvalité på alla, men går kanske använda till något ändå.... PMa en mailadress till en stor brevlåda om du/ni vill ha bilderna lite större/mindre komprimerade! (ca 10 MB totalt)
/B
GSXR1100R skrev:Du ÄR GUD Jag skickar pm
Du är en hjälte Benkarbenkar skrev:Gud, nja... bara envis/dum nog stå och frysa vid sidan av banan i totalt 6 timmar... Och synd att det bara var soligt periodvis, (då dom bästa bilderna togs) bilderna blir så grådaskiga när det är mulet..
/B
GSXR1100R skrev:Du är en hjälte Benkar
Du lyckades inte fånga hoj nr 40 på någon bild?benkar skrev:Tack själv gubben....
Skulle egentligen fota Rapidofolket, men eftersom jag kände dig lite, och även gossarna från Team Evil, så blev det dom fyra hojarna jag koncntrerade mig på...
Om någon är sysslolös/uttråkad, så finns mitt "Bildreportage" från/på RapidoTeamens insats på Falken att beskåda här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=275&ev_id=275
/B
kajlyl skrev:Du lyckades inte fånga hoj nr 40 på någon bild?
...vi va iof inte med i räjset så länge
Möjligtvis någon depåbild på street fightern... klotar man tidigt i loppet så kommer man inte med på bild.kajlyl skrev:Du lyckades inte fånga hoj nr 40 på någon bild?
...vi va iof inte med i räjset så länge
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |