Hallen skrev:Min klocka är 09:00.
Här kommer således den andra teasern, del 1 kallade vi för *Getaround Märsta*,
det var endast en del i kommande PlayBoyz-filmen (jepp, vi är pojkar... och vi leker...)
ftp://sporthoj:sporthoj@hallen.no-ip.com (56Mb SVCD)
Kommentera gärna!
petterekman skrev:Bra! Mycket bra! Väldigt bra! Helt otroligt bra!
5 av 5 möjliga!
Måste fråga lite bara. Enligt mig så är en del filmat på Åland. Tex. kör ni väl Go-cart på banan i Vessingboda, Lemland? Ni kör på bakhjulet bredvid ett träsk som kommer efter Gottby och före Kattby, polisbilen ni ligger framför är Åländsk. Berätta gärna om mera material är inspelat här, hur det där med polisbilen kom sig och när kommer hela filmen!?
Än en gång, mycket bra!
HanneZ skrev:Slår han över på slutet?
/ Hannes
Robson skrev:Du har helt rätt i att det är klipp från Åland.
Det stämmer att det var på Lemland vi körde gokart..........grymt kul var det oxå
Gottby och Kattby...???.....vi körde nog på de flesta ställena så det kan nog stämma. Polisbilen dök upp vi en raksträcka efter det att någon grinig bonde tyckte vi utnyttjade vad som verkade vara hans raksträcka. Även dom var lite griniga eftersom det hade omkommit en mc-åker en vecka tidigare som hade lekte nere vid hamnen . Du kanske vet mer om det??
Mer material från Åland kommer när filmen släpps....
//Robson
Hallen skrev:Det är typ dom bitarna som är ifrån din trevliga ö. Kräftan också!
Blev iallefall 3 timmar film därifrån, så det är klart det syns på filmen.
Vi kommer ner nästa sommar igen, om vi får, hörs då!
TomK skrev:Men jag måste säga att ni var jäkligt kass på att köra gokart Jag var ju där som reseledare för motardgänget (hade träningsläger hela helgen) och vi skrattade gott åt hur sakta ni körde och ändå kasade av
Tur att ni hade lite bättre kläm på hojåkningen.
/halvålänningen med blå Mercabuss och rs250
Gandalf skrev:Tror mig vi hade kört bra mycket snabbare om det inte vore för att bilarna la av efter ett visst varv..
Det va lite tråkigt..
Så det var låten du tyckte om....HanneZ skrev:vad heter låten som spelas?? himla go!
TomK skrev:De var strypta Uthyraren kopplade in en av de s.k. barn-strypningarna för att det inte skulle varvas sönder några motorer...
Men kurvtekniken var inget vidare - man ska hänga ut och bara följa med karten istället för att hänga inåt och jobba mot den. Det i kombination med rätt spårval gör underverk för varvtiderna. "Tyngden på dalskidan..."
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|