*Teaser II - PlayBoyz*

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Hallen skrev:
Min klocka är 09:00.
Här kommer således den andra teasern, del 1 kallade vi för *Getaround Märsta*,
det var endast en del i kommande PlayBoyz-filmen (jepp, vi är pojkar... och vi leker...) :tummenupp

ftp://sporthoj:sporthoj@hallen.no-ip.com (56Mb SVCD)

Kommentera gärna!

Bra! Mycket bra! Väldigt bra! Helt otroligt bra!
5 :tummenupp av 5 möjliga! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Måste fråga lite bara. Enligt mig så är en del filmat på Åland. Tex. kör ni väl Go-cart på banan i Vessingboda, Lemland? Ni kör på bakhjulet bredvid ett träsk som kommer efter Gottby och före Kattby, polisbilen ni ligger framför är Åländsk. Berätta gärna om mera material är inspelat här, hur det där med polisbilen kom sig :p och när kommer hela filmen!? :confused:

Än en gång, mycket bra!

Robson

Just Sporthoj'are
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSXR750 K4
petterekman skrev:
Bra! Mycket bra! Väldigt bra! Helt otroligt bra!
5 :tummenupp av 5 möjliga! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Måste fråga lite bara. Enligt mig så är en del filmat på Åland. Tex. kör ni väl Go-cart på banan i Vessingboda, Lemland? Ni kör på bakhjulet bredvid ett träsk som kommer efter Gottby och före Kattby, polisbilen ni ligger framför är Åländsk. Berätta gärna om mera material är inspelat här, hur det där med polisbilen kom sig :p och när kommer hela filmen!? :confused:

Än en gång, mycket bra!

Du har helt rätt i att det är klipp från Åland. :fakta
Det stämmer att det var på Lemland vi körde gokart..........grymt kul var det oxå :rock
Gottby och Kattby...???.....vi körde nog på de flesta ställena så det kan nog stämma. Polisbilen dök upp vi en raksträcka efter det att någon grinig bonde tyckte vi utnyttjade vad som verkade vara hans raksträcka. Även dom var lite griniga eftersom det hade omkommit en mc-åker en vecka tidigare som hade lekte nere vid hamnen :confused:. Du kanske vet mer om det??
Mer material från Åland kommer när filmen släpps....
:squid

//Robson

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Robson skrev:
Du har helt rätt i att det är klipp från Åland. :fakta
Det stämmer att det var på Lemland vi körde gokart..........grymt kul var det oxå :rock
Gottby och Kattby...???.....vi körde nog på de flesta ställena så det kan nog stämma. Polisbilen dök upp vi en raksträcka efter det att någon grinig bonde tyckte vi utnyttjade vad som verkade vara hans raksträcka. Även dom var lite griniga eftersom det hade omkommit en mc-åker en vecka tidigare som hade lekte nere vid hamnen :confused:. Du kanske vet mer om det??
Mer material från Åland kommer när filmen släpps....
:squid

//Robson

På just den Go-cart-banan körde jag SM för första gången, och det var precis i första dagarna av Juni. Någon snäll svensk lät mig prova hans KTM och det kommer jag aldrig att glömma! Skulle vilja veta vem det är så att jag kunde skicka en bukett rosor (eller kanske en dunk bensin?) åt honom!

Jo, jag vet mycket väl om den olyckan. Skrev en tråd om den som finns här.

Kan mycket väl vara samma polis som stoppade mig när jag körde tung MC på mellankort :rodnar och som för övrigt varit med när alla kompisar som någonsin åkt fast blivit stoppade, vare sig de haft moped, bil, mc och kört för fort, trimmat, med neon eller vad som helst. Han verkar kunna det mesta men jag tycker att han kunde vara lite snällare ibland... Nåja. Hur gick det sen då? Poliserna gjorde väl inte så mycket mer än att säga åt er, eller?

Håller själv på att leta en fin raksträcka ute i skogen (dvs. EJ i närheten av griniga bönder) så att jag kan leka på bakhjulet med min CR 500. Trots att jag bott här nästan hela mitt liv (närmare bestämt 15 år) så vet jag inte vart jag ska fara... Men det är inte lätt att hitta här, bor ju åtminstone en person per raksträcka här! :p

Tipsa mig gärna om du känner till någon! :tummenupp

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Grym!!

Och jag gillar när jag har nerladdningshastigheter på över 500 kb/s!!!!

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Nu måste jag fråga, hur mycket av materialet ÄR från Åland egentligen? Såg just att precis i början, när någon med en R1a wheelar lite över en bro, det är ju en bit före Kattby på väg från Eckerö till Mariehamn! Om jag nu inte har helt fel förstås...
Känns så jäkla häftigt att se klipp från Åland med i en film, jag har alltid tyckt att det busas för lite här så! Nästa gång får ni allt säga till mig så att jag får komma med! :tummenupp :bow

Nu måste jag titta mera och försöka luska ut flera ställen... :rock

Hallen

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Hornet 900
Det är typ dom bitarna som är ifrån din trevliga ö. Kräftan också! :brynad
Blev iallefall 3 timmar film därifrån, så det är klart det syns på filmen.
Vi kommer ner nästa sommar igen, om vi får, hörs då! :)

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Om ni ska över till min ö och busa nästa år vill jag följa med!!!

Men det är fan att Rajalin aldrig ger sig... Han var på mig för 15 år sedan när jag körde moppe...

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
go film hörrni! Gillar sublimental klippet :D hehe. Se till att fixa formatet på fullversionen bara. Jag tror visst att det har blivigt tvärrt om på höj/bredd så att den är högre än vad den är bre. Och det ska den ju inte vara om man vill ha "widescreen" typ 16:9

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Hallen skrev:
Det är typ dom bitarna som är ifrån din trevliga ö. Kräftan också! :brynad
Blev iallefall 3 timmar film därifrån, så det är klart det syns på filmen.
Vi kommer ner nästa sommar igen, om vi får, hörs då! :)

3 timmar säger du, tror du att man skulle kunna få allt det materialet och titta på? Kanske är en del jobb, men det skulle vara guld värt! Längtar redan till nästa sommar... :)

Kan ju komma hit i vinter och köra lite iskörning! :rock

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Men jag måste säga att ni var jäkligt kass på att köra gokart :fakta Jag var ju där som reseledare för motardgänget (hade träningsläger hela helgen) och vi skrattade gott åt hur sakta ni körde och ändå kasade av :D

Tur att ni hade lite bättre kläm på hojåkningen. ;)

/halvålänningen med blå Mercabuss och rs250

Hallen

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Hornet 900
:fatta!
Vi satsade på sköna kameravinklar, inte låga varvtider! :)

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
TomK skrev:
Men jag måste säga att ni var jäkligt kass på att köra gokart :fakta Jag var ju där som reseledare för motardgänget (hade träningsläger hela helgen) och vi skrattade gott åt hur sakta ni körde och ändå kasade av :D

Tur att ni hade lite bättre kläm på hojåkningen. ;)

/halvålänningen med blå Mercabuss och rs250

Tror mig vi hade kört bra mycket snabbare om det inte vore för att bilarna la av efter ett visst varv..
Det va lite tråkigt..

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Gandalf skrev:
Tror mig vi hade kört bra mycket snabbare om det inte vore för att bilarna la av efter ett visst varv..
Det va lite tråkigt..

De var strypta :D Uthyraren kopplade in en av de s.k. barn-strypningarna för att det inte skulle varvas sönder några motorer...

Men kurvtekniken var inget vidare - man ska hänga ut och bara följa med karten istället för att hänga inåt och jobba mot den. Det i kombination med rätt spårval gör underverk för varvtiderna. "Tyngden på dalskidan..."

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
har ni mass "licens" på powerdvd
ajabaja!!

Trailern har jag inte hunnit se ännu, såg första och den var toppen...

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
TomK skrev:
De var strypta :D Uthyraren kopplade in en av de s.k. barn-strypningarna för att det inte skulle varvas sönder några motorer...

Men kurvtekniken var inget vidare - man ska hänga ut och bara följa med karten istället för att hänga inåt och jobba mot den. Det i kombination med rätt spårval gör underverk för varvtiderna. "Tyngden på dalskidan..."

Jag hävdar starkt att jag va grymm !!!
Kanske att man vägde lite för mycket :D :D :D :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar