Tecken vid poliskonroll

Äpplerum

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
2007, Yamaha MT-01
Det kan vara en drogpåverkad förare..en stulen hoj, en utan körkort som inte kan köra hoj ??

i ena tråden ska man skjuta idioter som kör hoj i nästa så ska man varna för polisen....kan var samma idiotförare....

Jag har slutat varna andra för poliskontroller. för länge sedan....hoppas det hjälper polisen lite i sitt arbete att rensa lite bland odugliga förare....

Jag håller med dig, det kan ju vara en alkis eller nått som kommer undan sheriffen och sernare kör ihjäl nån du känner. Nä jag har slutat varna för länge sen jag också. Det är faktiskt sällan som länsman bara är ute för att jävlas

pepperono

king of v-twin
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
suzuki sv 1000s -04
jag brukar ta fram en stor skylt jag har med mig så håller jag upp den där det står.. varning snutkontroll..samtidigt som jag skriker samma sak allt vad jag kan till alla jag ser.

Dominator-Rocks

Guest
Jag håller med dig, det kan ju vara en alkis eller nått som kommer undan sheriffen och sernare kör ihjäl nån du känner. Nä jag har slutat varna för länge sen jag också. Det är faktiskt sällan som länsman bara är ute för att jävlas

När jag är utråkad så åker jag och blinkar med helljusena på ren djävulskap!

:cdevil :hihi

Man ser många bromljus tändas i backspegeln :D

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
När du ändå är igång så använd andra armen med...du lär se ut som om du försöker lyfta! :D

"Flight G S X R 7 5 0 is ready to take off"
"You are clear to take off!"
"Flight G S X R 7 5 0 is lifting...."
"Happy flight!"

:rofl

Underbart hahahahahaha garvar så att ungarna ramlar ur soffan.

När jag är utråkad så åker jag och blinkar med helljusena på ren djävulskap!

:cdevil :hihi

Man ser många bromljus tändas i backspegeln :D

Försöker komma underfund med dig.....:va
men det känns som jag får ge upp.:tummenupp
Måste säga att du förgyller en tråkig fredagskväll.
Läste tråden med han som körde 100 på 30 väg och smet alldeles nyss.

Last edited:

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
När jag är ute o rullar, dock me bilen tar jag fram en megafon och skriker
att det är poliskontroll samtidigt som jag tutar, blinkar åt alla håll och kör serpentiner på vägen!

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Men kära hjärtanes... Är verkligen V-tecknet så okänt... det o i vissa fall en blinkning för o väcka uppmärksamhet är vad jag gör o alltid har gjort......:yoparty

O de där med o inte varna eftersom de kan vara tjuvar o knarkare o banditer, vilka idiotiska anledningar... :arsele De var fan de dummaste ja hört på..... ja, ett bra tag iaf.......

Trevlig helg

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Det kan vara en drogpåverkad förare..en stulen hoj, en utan körkort som inte kan köra hoj ??

i ena tråden ska man skjuta idioter som kör hoj i nästa så ska man varna för polisen....kan var samma idiotförare....

Jag har slutat varna andra för poliskontroller. för länge sedan....hoppas det hjälper polisen lite i sitt arbete att rensa lite bland odugliga förare....

O där har gabor rättat sej i ledet o är officielt förklarad som gammal sur gubbe kan hämta ut en käpp på närmaste hjälpmedelscentral:D

Klart man ska varna för poliskontroller. Jag vill i alla fall tro att det är fler som kör nyktra med körkort o på icke stulet fordon än tvärtom:tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Fast...har man otur så blir det kajko när det hamnar grus i maskineriet efter lift off. :gnissla

"Flight G S X R 7 5 0 youre flying to low! You need higher altitude!"
"This is flight G S X R 7 5 0 jag har väl för fan rätt altitude! But not as low as Glocalnet!"

:rolleyes:

EDIT: Äh, ni får vifta, peka, snurra, peka eller whatever ni vill...sa jag peka?
Ja, ni fattar.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Jag brukar ge dom fingret!

Jag tror det är när jag åker ner imot Örebro så är det på ett ställe som de har en Poliskontrollplats. Det står så på skylten. Bra insiativ, Poliser ska kollas de med.

Granca

Sommar heeela året!!!
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
-05 GSXR 1000/gsx750F/gsx600f
När vet om en poliskontroll brukar jag vända tillbaka och hätsa lämpliga bilister till att köra in i poliskontrollen i högsta möjliga hastighet och själv bara glida förbi med det största möjliga leendet, prova ganska roligt tidsfördriv!!! Och så hjälper det stadskassan.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
:rofl :rofl :rofl Va du än har ätit så vill jag ha samma :tummenupp
Helt slut i batterit :D

:D Njaa...så jävla avancerat är det inte.

Innis&Gunn
KilKenny
Samuel Adams

...sen rokkar världen. Gör ett tillägg på sjuk humor, sen är du home free. ja, okej...en FET Grov lössnus gör susen. :)

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag brukar torrgasa med överdriven handrörelse (om ni kommer ihåg den där filmen med crossåkarna med string).

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
förr i världen gjorde man typ V-tecken när det var poliskontroll, vanligt att lastbilsförare gjorde det med mera, men det verkar var bortglömt nu.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Äh.. Korkat resonemang. Om de vill ta fast tjyvar, fyllerister och annat pack så kan de ha blåstkontroller i tätort. För att risken att de som är ute på fyllan eller med ett stulet fordon riskerar att bli stoppad genom att köra för fort är nog ganska liten.

SjöKexet

seabiscuit
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Koreansk kombi
förr i världen gjorde man typ V-tecken när det var poliskontroll, vanligt att lastbilsförare gjorde det med mera, men det verkar var bortglömt nu.

Känner igen det, nått farsan använde för länge sen.
Rotera pekfingret i luften (ett försök att efterlikna en polissiren) mötte jag nån som signallerade för 2 år sen och har använt detta sen dess. Alla fattar direkt vad som är på G.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...