roadräser
Kör fort på allt!!
vill oxå ha 250 tvitakt, kanske 2005, frågan är bara vad som gäller honda eller aprilia, någon som vet?
Oro skrev:Hmm, notera att hjälmen är lagad med silvertejp...
Teddy skrev:Lilla Aprilian har fått sällskap i garaget av en liten, skabbig broiler, en Honda RS250R -96. Mindre, starkare och fulare men med glimten i ögat, ungefär som en liten skatunge. Den kan nog bli något men den kommer att behöva massor av TLC.
roadräser skrev:vill oxå ha 250 tvitakt, kanske 2005, frågan är bara vad som gäller honda eller aprilia, någon som vet?
SpeedAbuser skrev:Upp med bilder nu, Teddy!
Jag vill också se...!
Jag menar självklart bilder på hur hojen ser ut i dagsläget...döööh!Nyteknik skrev:Eeh, det finns ju en bild i början av tråden.
Oro skrev:Hmm, notera att hjälmen är lagad med silvertejp...
Torkel skrev:Den här eller?
Ser inte så skabbig ut så den kan det väl inte vara?
Limstift skrev:Är det jag som e körd eller har han depåstödet bakvänt?
Limstift skrev:Är det jag som e körd eller har han depåstödet bakvänt?
Nyteknik skrev:Du är körd.
...om du menar att det borde sitta på andra sidan där det inte finns någon svingarm.
Kristian Salö skrev:
Standard 600 är ett billigt alternativ om du inte vill meka.
För 25 000 kr får du en "race" klar rookie räser. Annars har du ju alltid Oddgeir Havnens R7 för 180 000 kr eller hans R1 med ca 170 bakhjulshästar för 130 000 kr. Det är om du vill ha en RR - Riktig Racer!
Nordgren skrev:.....
En fördel är att en riktig racer är enkelt att fixa om/när något går sönder och man kan göra det själv. Istället för att göra som många dieselåkare att släpa med en extra diesel för att sen lämna skrotet när något är fel till någon som försöker att göra motor av det igen.
....
Nordgren skrev:Teddy har köpt en racerhoj och inte en modifierad landsvägshoj. Han kommer att få en grym hojupplevelse på en hoj som är gjord för racing alltså en Riktig Racer!
En fördel är att en riktig racer är enkelt att fixa om/när något går sönder och man kan göra det själv.
Nordgren skrev:
Lycka till Teddy och glöm inte att varmköra tidigt på morgonen.
Mvh
Henrik
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |