bullysmile
Killing time? time kills you!
- Gick med
- 27 Jul 2007
- Ort
- oped
Har ett abonnemang hos tele2 sen 4 år tillbaks, hade en del strul med dessa från början och nu vart det sista droppen i bägaren fylld.
Fick en faktura som är dubbelt så hög än vad den brukar vara, trotts att jag ringt som vanligt.
Ringde deras kundtjänst och undrade hur detta kommer sig och får svar att det blivit nå tekniskt fel på tidigare fakturor så de inte fått med kostnader för samtal till andra operatörer som jag ringt tidigare månader.
Inte fått nån info eller liknande utan det bara kom en faktura som är dubbel belopp på det jag brukar ringa.
Vad har jag för rätt att kräva av dem?
Ska ett misstag från dem bli en dyr klumpsumma för min del?
Har de rätt att bara göra så här?
tacksam för all hjälp då jag ruttat på dem.
Fick en faktura som är dubbelt så hög än vad den brukar vara, trotts att jag ringt som vanligt.
Ringde deras kundtjänst och undrade hur detta kommer sig och får svar att det blivit nå tekniskt fel på tidigare fakturor så de inte fått med kostnader för samtal till andra operatörer som jag ringt tidigare månader.
Inte fått nån info eller liknande utan det bara kom en faktura som är dubbel belopp på det jag brukar ringa.
Vad har jag för rätt att kräva av dem?
Ska ett misstag från dem bli en dyr klumpsumma för min del?
Har de rätt att bara göra så här?
tacksam för all hjälp då jag ruttat på dem.