telefonelände

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
berggren_martin skrev:
Jag kan bara tala för mig själv, men jag har svårt att förstå alla som påstår att de blir stressade utan mobilen. Använder bara mobil om jag absolut måste på något jobb eller liknande. I övrigt är jag mobilfri, kalenderfri, armbandsurfri och TV-fri :tummenupp. Helt underbart, ni borde prova på själva.

Haha! TV-fri och armbandsursfri är underbart!!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
berggren_martin skrev:
Det är lite av en definitionsfråga, ungefär så länge räknar man med att släktet Homo har funnits. Men visst, det finns ju de som på allvar tror att mänskligheten bara har funnits i några tusen år och att universum dessförinnan skapades på några få dagar av gud.

Dessa sinnesförvirrade id**ter har ju sina ideer :rolleyes: Men ok, jag trodde du menade "människan" i sig... Men fan, 2,5 miljoner år låter mycket även för homosarna..... Men säger du det så... :)

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Tinatjejen skrev:
Jag brukar tappa bort min jämnt ioch ständigt. Kommer aldrig ihåg om jag har med mig den eller ej heller.
Jag använder den att ringa med, sms, väckarklocka och kalkylator.
Med eller utan, det kvittar tycker jag.

Känner aldrig att jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha den med.
Men folk brukar bli galna när jag INTE har det, så oftast har jag med den för deras skull.

precis samma sits.. glömmer man eller skiter i att ta med den, får man 14 meddelande på svararen "vafaaanm har du telefonen som analplugg, eller faför svarar du inte" typ..

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
HusaBusa skrev:
precis samma sits.. glömmer man eller skiter i att ta med den, får man 14 meddelande på svararen "vafaaanm har du telefonen som analplugg, eller faför svarar du inte" typ..

Aldrig orkar jag ringa till den där telefonsvararen heller:"du har tio nya meddelanden. Togs emot bla bla bla" :zpy
Ska fan ta bort det där mobilsvaret.

Äh.. folk behöver lära sig att man kan RINGA IGEN om de va nått viktigt.
Känner aldrig att ja måste
ha pengar på kortet jämnt heller, det brukar fyllas på vid varje löning med olika mkt. Och när pengarna är slut, bryr jag mig ÄNNU mindre om ifall telefonen är med eller ej. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...