tåberg
A backward poet writes inverse
Ingen som har några roliga på wav eller mp3 eller så?
Tröttnat på min egen och tele2s....
give me some!
give me some!
psykomotard skrev:2041638Ingen som har några roliga på wav eller mp3 eller så?
give me some!
Boffen skrev:20416691 -Du har nått CPX-2000 Pro, röst-mutnings-system. Ditt röst mönster kodas nu digitalt och lagras för senare användning. När detta är gjort kommer våra datorer att kunna använda DIN röst till tusentals olagliga och elaka syften. Ingen avgift kommer att läggas för denna första konsultering, men vår personal bestående av proffesionella utpressare kommer att kontakta dig så snart som möjligt för att närmare förklara fördelarna med vår service, och ordna ett lämpligt avbetalningssystem för Dig. Kom ihåg att tala klart och tydligt efter signalen. Tack så mycket!
2 -Jag existerar inte för ögonblicket, men om du lämnar ditt namn, nummer och ett meddelande, så återkommer jag så fort jag finns igen...
3 -Detta är ingen telefonsvarare! Det är en telepatisk tankeöverförings apparat. Efter signalen så ska du tänka ditt namn, anledningen till varför du ringde, och ett numer där jag kan nå dig, så ska jag tänka över saken!
4 -Elleuw, Eenspector, ahem, CHIEF Eenspector Clewseau ees not een the rheum to answer the pheuwne at the meument, so stop acteeng lahk a minkey, you FEUWL, and leave a mesSAGE...(Orientalisk röst Excuse me, Inspectah Clouseau, I just lecieved special derively for you, here sir... Ah, thank you Kato. How nice eet ees to have people send you a pretty leetle beuhmb for a birthday present, and eet ees not even my birth-- a BEUHMB?! It's a beuhmb!!!!! (Explosion)
5 (Lång paus, ljud av telefon som tappas, trött röst Argh! (Paus)Hallå... (Ljud av telefon som tappas, sen en jäspning.) Hörru tyvärr...Jag är lite trött just nu...(Lång gäspning) Jag tänker gå & lägga mig igen nu nu...ska bara sätta på den där telefonsvararen...
6 Annorlunda Företag: Hälsningar, du har kommit till "Sjätte sinnet, detektivbyrå". Vi vet vem du är och vad du vill, så vid signalen; var vänlig lägg på luren!
7 -Jag har just skaffat en mobiltelefon. Jag är inte här för ögonblicket. Lämna ett meddelande så ringer jag upp när jag är UTE!
8 -Jag kan inte komma till telefonen just nu, för jag har minnesförlust och känner mig dum om jag talar med folk jag inte kommer ihåg. Jag skulle uppskatta om du kunde hjälpa mig genom att lämna MITT namn och berätta något om MIG själv. Tack!
9 -Nej! NEJ! Inte DET! Allt utom det! Inte signalen! Nej! Snälla! Inte Signalen! Allt utom signalen! AAAIIIEEE!!!!!
10 -Detta är 0480/123 45, och nej, det är inte "Miami Kebab", och det är inte banken heller, och här bor ingen som heter Sigbritt! Däremot kan du lämna ett meddelande!
11 -Att återuppstå som telefonsvarare är inget vidare! Håll din Karma ren genom att lämna namn, nummer, meddelande och när du ringde!
12 (Kul att lämna på en kompis' svarare, när han är borta -Hej, Bertil kan inte koma till telefonen just nu, för han har sex. Om du lämnar ditt namn och nummer, så ringer han tillbaks så fort han är färdig...
13 (Väldigt Fort! Hej, detta är 0480/123 45. Om du vill lämna ett meddelande, var vänlig vänta på tonen. Om du vill lämna ditt namn & nummer, tryck först fyrkant, sen 3, tryck sen in ditt namn, tryck sen 6 och slå ditt nummer. Om du vill lämna ditt namn och bara ett meddelande, tryck stjärna, sen 6 och be om anknytning 4443, lämna sen ditt namn & nummer. Om du vill lämna ditt nummer och tiden då du ringde, tryck sen stjärna två gånger, snurra runt, tryck 1 två gånger, tala högt och PIIIIP.
14 -Kom igen...du kan göra det..bara en liten en. Så, ja...bara ett litet pip, ett litet ett. Kom igen...duktig ponke...då kör vi...så här---beeeeeeeep, bara ett litet ett, beeeeeeeeeeeep, kom igen...
15 -Tjenare! Detta är Bertil som talar! Jag är inte hemma just nu, men jag kan ta ett meddelande. Ett ögonblick så ska jag bara hämta en penna. (Öppna en låda & flytta runt på saker) Okej, vad var det nu du ville?!
16 (Sexig, kvinnlig, långsam röst) -oooOOO, Bertil är inne...oooOOO, Bertil är ute...oooOOO, Bertil är inne...oooOOO, Bertil är ute...oooOOO, Bertil är inne...oooOOO Aheem, Bertil är upptagen, det är bäst du ringer tillbaks lite senare...
stoooffe skrev:2041782hahahah fan va grymma.
avatar skrev:2041812Är det inte lite nördigt att ha "skojsiga" meddelanden på telefonsvararen?
GuW skrev:2041810Jag svarar alltid med förnam.
På mobilsvar svarar jag med förnamn precis som vanligt, väntar en stund, sen säger jag, "äh, jag skojar bara, du pratar med mobilsvar, lämmna namn och telefonnummer efter signalen".
Konstigt nog så ringer det bara en massa folk som vill svära och gorma till mig?
Sen när folk har gått på det där ett par gånger så svarar man likadant när man svarar själv, då kastar folk på luren i örat på en
Jag vet att jag är lättroad, men min omgivning är lättretad, och det är värre!
På mobilsvar svarar jag med förnamn precis som vanligt, väntar en stund, sen säger jag, "äh, jag skojar bara, du pratar med mobilsvar, lämmna namn och telefonnummer efter signalen".
Konstigt nog så ringer det bara en massa folk som vill svära och gorma till mig?
Sen när folk har gått på det där ett par gånger så svarar man likadant när man svarar själv, då kastar folk på luren i örat på en
psykomotard skrev:2041638Ingen som har några roliga på wav eller mp3 eller så?
give me some!
morecore skrev:2047195jag har nån mp3 fil med 37 "Dooh!!" av homer simpson
skumt på mobilsvar hörs det inte en annorlunda ton precis innan svararen går igång?GuW skrev:2041810Jag svarar alltid med förnam.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari