WestW
.
Har fast telefon idag för det behövdes för ADSL för en massa år sedan. Har Telia ADSL med bindningstid just nu.
Kollade då med Telia om kan säga upp min fasta telefon som jag aldrig använder.
Då blev det krångligt satan
Jag betalar i dag 299kr för 8mit ADSL för jag har fast tel hos Telia. 150kr för den fasta telefonen jag aldrig använder. 449kr
Vill jag bara betala nätavgiften på 89kr i månaden blir mitt 8mit dyrare. 329kr istället + 89kr, alltså 418kr. Sen vill dom ha 550kr för att koppla bort min fasta telefon!!!!!!!! Jag frågade 3gånger om hon verkligen sa rätt. Det är ju helt otroligt att man får göra så här?
Istället tycker Telia att jag ska skaffa deras tripleplay eller vad det hette. Bredband, IP-tel, och digitaltv. För 369kr i månaden. Jag behöver varken IP-tel eller digitaltv men detta blir ju nästan samma pris som jag betalar nu typ.
Hur fan ska man fatta vad man ska betala när man läser en text som denna hos Telia.
Kollade då med Telia om kan säga upp min fasta telefon som jag aldrig använder.
Då blev det krångligt satan
Jag betalar i dag 299kr för 8mit ADSL för jag har fast tel hos Telia. 150kr för den fasta telefonen jag aldrig använder. 449kr
Vill jag bara betala nätavgiften på 89kr i månaden blir mitt 8mit dyrare. 329kr istället + 89kr, alltså 418kr. Sen vill dom ha 550kr för att koppla bort min fasta telefon!!!!!!!! Jag frågade 3gånger om hon verkligen sa rätt. Det är ju helt otroligt att man får göra så här?
Istället tycker Telia att jag ska skaffa deras tripleplay eller vad det hette. Bredband, IP-tel, och digitaltv. För 369kr i månaden. Jag behöver varken IP-tel eller digitaltv men detta blir ju nästan samma pris som jag betalar nu typ.
Hur fan ska man fatta vad man ska betala när man läser en text som denna hos Telia.
Har du rätt modem för Digital-tv?
För att se på Digital-tv behöver du det silverfärgade modemet ZyXEL Prestige 660H. Kontrollera, innan du beställer, att du har det här modemet. Om du inte har det, får du det utan extra kostnad när du beställer Digital-tv. Välj bara till det nedan.
Erbjudandet har en bindningstid på 12 månader och gäller privatpersoner som har Telia Bredband. Tekniska begränsningar gör att vi inte kan leverera erbjudandet till alla adresser. Det kan inte kombineras med andra erbjudanden från Telia på bredband eller Digital-tv. Gäller tom 2007-10-22 eller så långt lagret räcker. Om du redan har Telia Digital-tv ingår ingen digitalbox. Kanalpaket Multi kan bara tecknas av dig som inte redan har Multi. Leverans sker normalt inom 10 arbetsdagar. Fakturaavgift på 19 kr tillkommer. Betalar du med Telia eFaktura slipper du fakturaavgiften