Teori fråga

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Knyt fast ett rött sånt där band där den sticker ut så går de bra.

Aha, jo man ska knyta fast ett rött band där det sticker ut.

Last edited:

stifmaister

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2004
Hoj
CBR 600
hehe fick den frågan med på mitt teori prov med alternativen röd och gul flagga, gul flagga med röd reflex eller vit och röd reflex??? eller nått sånt va det.. men frågan e ju vad fan man lastar på en mc som sticker ut över en meter? e la isåfall kärringen som hänger efter när man kör på slangen med henne så det e la bara att märka henne hur man vill eller :va

Starlet

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Supermotard
stifmaister skrev:
hehe fick den frågan med på mitt teori prov med alternativen röd och gul flagga, gul flagga med röd reflex eller vit och röd reflex??? eller nått sånt va det.. men frågan e ju vad fan man lastar på en mc som sticker ut över en meter? e la isåfall kärringen som hänger efter när man kör på slangen med henne så det e la bara att märka henne hur man vill eller :va

exakt kan ngn svaret?

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
He he heeee... (Ok jag har :fyllisar )

Gäller samma som för bil. Max 20 cm utanför i sidled och om det sticker ut mer än en meter bakom så måste du markera med rödgul flagga i dagsljus. Mindre en 1m framtill behöver inte heller markeras ut om det är synligt för andra trafikanter....
I mörker är det knepigare men det skiter vi i nu. Nätterna är ju ljusa! :yoparty

Ska du ta med fiskespöt på bågesemestern eller? :lol

Skål tack o godnatt!

Starlet

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Supermotard
raceman_peps skrev:
He he heeee... (Ok jag har :fyllisar )

Gäller samma som för bil. Max 20 cm utanför i sidled och om det sticker ut mer än en meter bakom så måste du markera med rödgul flagga i dagsljus. Mindre en 1m framtill behöver inte heller markeras ut om det är synligt för andra trafikanter....
I mörker är det knepigare men det skiter vi i nu. Nätterna är ju ljusa! :yoparty

Ska du ta med fiskespöt på bågesemestern eller? :lol

Skål tack o godnatt!

Nej jag vill veta svaret pga den där frågan dyker upp på teorin, det är enda orsaken så jag måste veta vilka regler som gäller vid mörker. E det ngn annan som vet spik teori frågor kan ni väl slänga upp de här med svar tack

:arsele

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...