Johanssson
The One And Only
jag fick 58/65 också
Du borde vara fett missnöjd. Det är på långa slingriga vägar inte bra...2938859okej men jag började läsa för mindre än två vecker sedan så jag är hyffsat nöjd ...
!men det var ju så att jag själv kännde att det skulle stå ICKE GODKÄNT , just derför gick det bättre än förväntat.. men självlart skulle jag föredra godkänt pga jag inet haft tid att träna.. men nu jävlar ska jag klara det den 24 maj
2939399Nej, du ska vara överväldigad. Snorunge
Visst är det roligt att sitta där inne och se många sitta och pusta, ändra svar, se nervösa ut för att sedan ta till sig modet och trycka på knappen för att få ICKE GODKÄND vilket man ser på deras ansiktsuttryck!!!
Hehe. Roligt är det också att se folk inte ens få komma till "start". När jag skrev upp för B så var det en utländsk kille som kom och visade sitt leg. Provförättaren(?) frågade om han tuggat på sitt leg och dessutom var det för gammalt. Några nedrivna galger i entrén och en våldsamt igenslängd dörr senare fick alla i salen sig ett gott skratt!!
håller själv på att ta lätt-mc kort, och undar vbara hur många fel får man ha som max ?
65 frågor totalt och 52 är gärnsen för ett godkänt
13 fel får du max ha sen finns det 5 testfrågor men dem räknas inte med.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|