teoriprov om exakt 9h^^

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
!men det var ju så att jag själv kännde att det skulle stå ICKE GODKÄND , just derför gick det bättre än förväntat.. men självlart skulle jag föredra GODKÄND:tungan pga jag inet haft tid att träna.. men nu jävlar ska jag klara det den 24 maj:D

Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
!men det var ju så att jag själv kännde att det skulle stå ICKE GODKÄNT , just derför gick det bättre än förväntat.. men självlart skulle jag föredra godkänt:tungan pga jag inet haft tid att träna.. men nu jävlar ska jag klara det den 24 maj:D

ring till vv varje dag... själv hade jag tur att jag missa första men tog det andra gången (2 dagar efter) dock så kändes det som det andra provet va lättare

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
Jaha jo det ska jag göra:) Thanx..:tummenupp hade inet en tanke på att man kunde göra det:)

PeeWee

Ska ja dansa nykter måste ja va bra full
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
CBR 600 f -99
Visst är det roligt att sitta där inne och se många sitta och pusta, ändra svar, se nervösa ut för att sedan ta till sig modet och trycka på knappen för att få ICKE GODKÄND vilket man ser på deras ansiktsuttryck!!! :D

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
Visst är det roligt att sitta där inne och se många sitta och pusta, ändra svar, se nervösa ut för att sedan ta till sig modet och trycka på knappen för att få ICKE GODKÄND vilket man ser på deras ansiktsuttryck!!! :D

Jag hann bara höra två YES innan jag lämna rummet med svansen mellan benen:D

PeeWee

Ska ja dansa nykter måste ja va bra full
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
CBR 600 f -99
Hehe. Roligt är det också att se folk inte ens få komma till "start". När jag skrev upp för B så var det en utländsk kille som kom och visade sitt leg. Provförättaren(?) frågade om han tuggat på sitt leg och dessutom var det för gammalt. Några nedrivna galger i entrén och en våldsamt igenslängd dörr senare fick alla i salen sig ett gott skratt!!:D

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
Hehe. Roligt är det också att se folk inte ens få komma till "start". När jag skrev upp för B så var det en utländsk kille som kom och visade sitt leg. Provförättaren(?) frågade om han tuggat på sitt leg och dessutom var det för gammalt. Några nedrivna galger i entrén och en våldsamt igenslängd dörr senare fick alla i salen sig ett gott skratt!!:D

skulle inte sitta fel med ett skratt innan provet starta;)

gunnarzzon

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2007
Hoj
fym 125cc
håller själv på att ta lätt-mc kort, och undar vbara hur många fel får man ha som max ?

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457