crm skrev:52 rätt av 65 ska man ha. 70 fråger är det men 65 räknas
BlueNinJa skrev:okay tack men för att träna på det e det väl bara att läsa Körkorts boken några gånger då eller?
Esquina skrev:Japp det går fint det, komplettera gärna lite med körkortsprogram, finns och hämta hem på DC eller kazaa... alldeles gratis
BlueNinJa skrev:jo jag har nått körkort frågor nånting som är ganska lik dom som är på bilskolan kanske funkar bra?så har jag ju också har jag bonniers kanske det funkar det me
Itacha75 skrev:Blueninja >> Fyller du år den 28 Juni? Jag ska göra teori provet samma dag klockan 12:00
BlueNinJa skrev:Hehe Jo fyller 16 då
Har du pluggat mycket för teorin?
Itacha75 skrev:Mm, pluggat, inte pluggar... så trött på att plugga
marcus_136 skrev:Angående dom är kk proven som finns till dator att plugga till , en lite rolig sak var att på ett av dom proven så var frågan hur många % broms man använde fram respektive bak , på ett av dom var det 80/20 , på ett annat 70/30 och när jag gjorde proven fick jag svarsaleternativ som var bland annat 55-80% fram , eller 80-95% fram , blev lite att tänka då men jag hade rätt på den.
BlueNinJa skrev:hur tänkte du dådå?
uteslutnings metoden?
marcus_136 skrev:Tänkte att frambromsen bromsar mycke mer än bak , (och lite gissning)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |