GSXR1100R
The older i get the faster i was
Fryser man vid 14 plusgrader så tål man inte heller att köra RR i Sverige
jooodå! för då vet man i förväg att det är kalt och tänker på vad man ska ha på sigGSXR1100R skrev:Fryser man vid 14 plusgrader så tål man inte heller att köra RR i Sverige
Bingo skrev:Haha, folk ser verkligen inte ut som man föreställer sig dem (om det nu var Silversmurfen. Är han lång, mörkt långt hår och bär glasögon?).
Diablo skrev:Var det Mavve som hälsade på mig i matkön?? Kände inte igen honom sen i somras, faktiskt. Beklagar. ... Ny frissa?
Hajade inte ens att det var Zilversmurfaren som satt vredvid Chris... Nå, jag hälsade på de jag kände igen. Om det nu var dåligt att jag inte hälsade på de jag inte kände igen... varför hälsade då inte de på mig...? För den som inte vet är jag lång, dryg, och satt och frös på raden bakom Chris Crash
oFFkeFF skrev:men man kan ju klä på sig...
Hehe, du lämnade onekligen ett avtryck i min tillvaro. Jag har inte orkat tvätta rutan ännu.maverick_750rr skrev:ps. Inte meningen o kleta ner i din nya bil BINGO. Du kan få en tvätt av mig........ (det lät litt gay va?)
Bingo skrev:
Är det förresten några som vill sala till blommor till kursledarna vid avslutningen på Knutstorp?
Spamma inte om detta Micke.GSXR1100R skrev:Tänker ni döda dom så dålig va väl inte kursen
Bingo skrev:Spamma inte om detta Micke.
Vad säger ni gubbs, skall vi lägga en tia eller två var? Oavsett om vad vi tycker om teorin så ställde de upp utan ersättning för vår skull. Det tycker jag är värt en blomma.
kajlyl skrev:jag e på!
mavve: du kan säker låna av nån
Bra, då har vi fått ihop till 30 kronor till blommor åt kursledarna. Inte så mycket kanske men det är tanken som räknas.maverick_750rr skrev:Tills dess har man fått lök, så jag e på.
750RR
Bingo skrev:Vad säger ni gubbs, skall vi lägga en tia eller två var? Oavsett om vad vi tycker om teorin så ställde de upp utan ersättning för vår skull. Det tycker jag är värt en blomma.
Originally saxat ur inbjudan
Pris: 800:-, skall betalas när du kommer. I detta pris ingår litteratur,
(tag med hemskickat material till kursen) kostnad för kurslokal, kurs-
ledare, mat + UPPKÖRNING DEN 27 APRIL.
kajlyl skrev:dom får nog nån ersättning! ..men det betyder inte att dom inte ska ha blommor för det
maverick_750rr skrev:Svara på din mobil istället när man ringer.........
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|