Lokke skrev:Jag måste va obotligt korkad, jag får inte ens linken att fungera.....![]()
Den verkar vara flyttad till http://www.iq-test.dkLokke skrev:Jag måste va obotligt korkad, jag får inte ens linken att fungera.....![]()
berggren_martin skrev:"Slarva igenom"? Antingen så gör man väl testet eller inte?
Om du fick 122 så kan det antingen betyda att du gjort liknande test och övningar många gånger förr eller så betyder det att din förmåga till just den här typen av geometrisk/spatial intelligens är högt över normal.
IQ-tester är först och främst framtagna för att förutspå akademisk framgång. Nu var väl det här testet väldigt ensidigt, men stora delar av de standardiserade IQ-testerna är uppbyggda på liknande sätt.
Det finns många olika sätt att mäta intelligens på precis som det finns många olika definitioner på vad intelligens är för något. Jag tror inte att man ska stirra sig blind på sitt IQ. Personer med väldigt lågt IQ, som det vanligtvis mäts idag, kan gå precis hur långt som helst ändå. Kanske är envisheten och viljestyrkan ett bättre mått på framgång.
sepahewe skrev:Det kan väl alltid diskuterasmen ska vi prata poäng på testet så slår min 138 poäng dina poäng
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |