Lokke skrev:Jag måste va obotligt korkad, jag får inte ens linken att fungera.....
Den verkar vara flyttad till http://www.iq-test.dkLokke skrev:Jag måste va obotligt korkad, jag får inte ens linken att fungera.....
berggren_martin skrev:"Slarva igenom"? Antingen så gör man väl testet eller inte?
Om du fick 122 så kan det antingen betyda att du gjort liknande test och övningar många gånger förr eller så betyder det att din förmåga till just den här typen av geometrisk/spatial intelligens är högt över normal.
IQ-tester är först och främst framtagna för att förutspå akademisk framgång. Nu var väl det här testet väldigt ensidigt, men stora delar av de standardiserade IQ-testerna är uppbyggda på liknande sätt.
Det finns många olika sätt att mäta intelligens på precis som det finns många olika definitioner på vad intelligens är för något. Jag tror inte att man ska stirra sig blind på sitt IQ. Personer med väldigt lågt IQ, som det vanligtvis mäts idag, kan gå precis hur långt som helst ändå. Kanske är envisheten och viljestyrkan ett bättre mått på framgång.
sepahewe skrev:Det kan väl alltid diskuteras men ska vi prata poäng på testet så slår min 138 poäng dina poäng
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|