Testa dina teorikunskaper online.

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Tudor_66 skrev:
Vattenkyld och kardandrift== BIL...... :banana
Många BMW-MC kvalar in med de specifikationerna.

Kör man ett fordon som har friskluftsspjäll i vindavvisaren, högtalare i de bakre armstöden, backväxel, kaffemuggshållare bredvid cd-växlaren och Dancall-telefonen samt dragkrok och plats för barnvagn i packlåderna så bör man titta efter hur många hjul fordonet har innan avfärd. Lätt att förväxla med herrgårdsvagnen. :3freak
 

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Askersund
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
flipm0de skrev:
65 är max!

men om du fick 67 så måste du varit jävligt duktig! :hihi :rofl

Ojdå, var det så det var :rodnar

Hade 2 eller 3 fel hade jag för mig iaf.... :tungan
 
Last edited:

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Vid ett vattentorn någonstans i Skåne
Hoj
VFR -08
61 av 70

här är favoriten:D

Fråga 30
Varför finns det parkeringsvakter?
A För att motverka trafikfarlig parkering och underlätta framkomligheten
B För att vakta bilarna och förhindra inbrott
C Av arbetsmarknadspolitiska skäl
D För att kommunen ska få in pengar och kunna bygga fler parkeringsplatser

:banana
 

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Askersund
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
morlock skrev:
Många BMW-MC kvalar in med de specifikationerna.

Kör man ett fordon som har friskluftsspjäll i vindavvisaren, högtalare i de bakre armstöden, backväxel, kaffemuggshållare bredvid cd-växlaren och Dancall-telefonen samt dragkrok och plats för barnvagn i packlåderna så bör man titta efter hur många hjul fordonet har innan avfärd. Lätt att förväxla med herrgårdsvagnen. :3freak

Jag har för mig att guldvingen har elhissar, stereo och centrallås som standard. :rolleyes:
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
66/70, blev förvånad och lite stolt.

Man märker tydligt hur mycket man lärt sig ute i trafiken under de nio år man haft körkort. Man vet hur man agerat i vissa situationer, medan frågorna i syfte att vara pedagogiska föreslår något annat...
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
morlock skrev:
Många BMW-MC kvalar in med de specifikationerna.

Kör man ett fordon som har friskluftsspjäll i vindavvisaren, högtalare i de bakre armstöden, backväxel, kaffemuggshållare bredvid cd-växlaren och Dancall-telefonen samt dragkrok och plats för barnvagn i packlåderna så bör man titta efter hur många hjul fordonet har innan avfärd. Lätt att förväxla med herrgårdsvagnen. :3freak

Friskluftspjäll i vindavisaren???? Det tragiska är.... DET E TA MIG FAN SANT ÅXÅ.... Samma som sollucka eller!!!!! :4skrika

Friskluft e inte problemet...... Om itne bonnafan har spridit skit då........... :fatta! :fatta! :fatta!
 

Bodin

Kakmonstret é med MIG!!
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GiXXer -02
Tjoohoo..jag "klarade testet med goda marginaler" :banana
65 av 70...men alltså...hur fan ska jag veta hur många procent trafikdöda vid alkohol relaterade olyckor, eller hur många svårt ´skadade det e på ett år.
Ok för att det är bra fått insikt i faktan, men tycker inte sådana frågor hör hemma på skrivningen... Min åsikt bara...

Hade bättre i höstas när jag skrev riktiga provet..nu väntar jag bara på simulator för uppkörningen..kan nån fixa fram det..? :D
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Totalt
65 av 70


Men LOL ? fick 47 / 52 på kunskapsprovet idag? Hade testat innan på "körkortstest 2" och fick 70/70, var de mitt prov på uppskrivningen som var stört eller vad?
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Pr0bz skrev:
Totalt
65 av 70
Men LOL ? fick 47 / 52 på kunskapsprovet idag? Hade testat innan på "körkortstest 2" och fick 70/70, var de mitt prov på uppskrivningen som var stört eller vad?
Du fick 47/70 , inte 47/52:hihi

Det var liknande för mig när jag gjorde teorin vill jag minnas. Spikade de här dataprogrammen varenda gång. Men när jag gjorde provet hos VV så klarade jag testet med 2 i marginal. :gnissla
 

Coola Ola

Guest
Davidk skrev:
tänkte bara säga att jag fick 67P ;)

Kul för dig, man kan dock inte få VG på teoriprovet :7peta Men visst, ingen nackdel med goda teorikunskaper. Fick själv 60 vilket var lite under förväntan men jag hade iaf blivit godkänd om jag varit tvungen att skriva provet igen.
 

Edobbe

You´ll never walk alone
Gick med
10 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Ducati Monster Dark 900
Det där gick ju inget vidare :va , tur som sagt att man redan har kortet.
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Pr0bz skrev:
Totalt
65 av 70


Men LOL ? fick 47 / 52 på kunskapsprovet idag? Hade testat innan på "körkortstest 2" och fick 70/70, var de mitt prov på uppskrivningen som var stört eller vad?


använd inte bara körkortstest 2 utan de andra tillgängliga programmen också, gör testerna från de olika 3 körkortböckerna och när du klarar "övningsteoriprovet" 5 ggr på rad är du klar att skriva upp. lycka till.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top