Zator
Jag är grinig idag...
- Gick med
- 24 Mar 2004
- Hoj
- Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter
Tog A med begränsning i höstas o känner mig väldigt ny i mcvärlden, om man nu inte räknar 2 år med en 125 virago.
Men jag vet inte vilken typ a mc som lockar mig mest o skulle vilja testa de flesta typerna, sport, offroad, touring, sm (o custom)? Så kan man få lite tips om genreenliga motorcyklar som är lätta att sälja vidare? Har inte så mycket pengar att röra mig med så billiga (ca 25000) o lätta att sälja är rätt viktigt.
Och i vilken ordning jag borde testa? Eftersom både plånboken och erfarenheten, förhoppningsvis, borde öka med tiden.
Ska jag vänta tills jag slipper begränsningen?
Mycket funderingar blev det...
Är grymt tacksam för svar!
Men jag vet inte vilken typ a mc som lockar mig mest o skulle vilja testa de flesta typerna, sport, offroad, touring, sm (o custom)? Så kan man få lite tips om genreenliga motorcyklar som är lätta att sälja vidare? Har inte så mycket pengar att röra mig med så billiga (ca 25000) o lätta att sälja är rätt viktigt.
Och i vilken ordning jag borde testa? Eftersom både plånboken och erfarenheten, förhoppningsvis, borde öka med tiden.
Ska jag vänta tills jag slipper begränsningen?
Mycket funderingar blev det...
Är grymt tacksam för svar!