Testade lite gränser,,, slutade inte som jag tänkt...

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
TwinSucker skrev:
2309399
@stefan, om du hänger av så mycket att ingen av skinkorna har kontakt med sadeln så kommer det till slut bli väldigt varmt och göra ont om häcken när det börjar gå lite fortare i böjarna.
Det räcker gott och väl med att hänga av ena skinkhalvan och i stället har så mycket kontakt med hojen med låret mot tanken i stället :tummenupp

De gånger jag har hängt ut så mycket för att skrapa har det bara vart för just skrapandets skull (få lite posörpuckar :rolleyes: ).
När jag ligger på lite så hänger jag aldrig ut så mycket och skrapar sällan överhuvudtaget

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
En undran bara..det snackas mycket om diselspill,oljespill,grus och fan vet allt i EN RONDELL

1.Konstigt beteende på fordonsförare som precis går in i rondellen,släpper ut olja,disel och när den går ur så släpper den inget...för varför ser jag inga spår innan och efter i många fall :va

2.Eller...kör dessa fordon så snabbt i rondellerna så det skvalpar i tanken kontra oljetråget och vips så ligger det i rondellen,ja så måste det nog vara då

3.Eller..rondellen är liten och det blir låg hastighet i rondellen,det ger i sin tur dåligt tryck i ytterkant på däcket och sämre temp och det kanske dessutom är kalla däck och än värre tidigt på säsongen..näää,så kan det väl adrig vara :va

Nä,det måste vara så att det var ngt i rondellen för det är ytterst sällan förarens fel fast det var 5 polare som samtidigt åkte in i rondellen men 4 kom ut (punkt 3) :banana

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...