Testat motard...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja jävel, tack till Kesokungen som lånade ut sin Husa en stund idag ute i arendal så jag fick leka runt lite. Senast det var så sjukt roligt att köra hoj var när jag började rejsa sporthoj på bana. Gatåkaintresset har varit ganska svalt fram tills idag - det var sjuuuukt skoj!!

Och skapligt enkelt det är att åka bakhjul då. Hade bättre koll på bakhjulen på motarden efter 20 minuter än på sporthoj efter 8 år.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Vi vet hur det känns! ;) Speciellt i stan är det överdjävulsk kul. Inte så hälsosamt och grannbefrämjande, men kul... :D

Jag var ute med knarren för första gången sedan början av maj och det ger mersmak - fan vad jag har saknat hojåkningen!

MC Doktorn

Guest
Faktiskt är det så där sjukt kul, provade själv en KTM SMR 450. Det värsta är att man behöver kondis :näsblod

MC Doktorn

Guest
...där med? :hihi :berghällenväntarpådig
Din själ är förtappad och drabbad av sporthojsfjollifieringssyndromet (SHFS) och nu har du vänt berghällen ryggen. Det kommer att straffa sig :berghällensförbannelse hooooo

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Din själ är förtappad och drabbad av sporthojsfjollifieringssyndromet (SHFS) och nu har du vänt berghällen ryggen. Det kommer att straffa sig :berghällensförbannelse hooooo

:rofl Jag sprang precis en terrängmil på 52,44 - här fjollifieras det inte! :fakta

Bra sugen på att prova motardbanan i Greenvalley dock...får hoppas SMC kan hyra in sig och köra lite bkk där...

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:lol

Bra att du insett vad som är rätt!
Nu när du vet vad som gäller är det bara att leta rätt på en lämplig hoj att köpa :tummenupp

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.

Är det berghällens förbannelse som fick dig att slå sönder främre bromsoket?:D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping