Testforumet?

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
Hej! Jag har inte varit så aktiv här på ett tag och nu upptäckte jag att testforumet har stängts medan jag varit borta. Varför? Och var testar man nuförtiden?

Jag testar att fråga här även om detta inte är testforumet. Hoppas på svar! Tack på förhaånd

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Testforumet stängdes pga att det bara användes till att spama.

Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Jag måste säga att det där är en sanning med modifikation, enligt swedie var det en inkörsport för spammare, det lustiga i det hela är att de "ökända" spammarna i testforumet höll sig inom gränserna (inte alla givetvis) medan spammarna ute på forumet höll sig just utanför testforumet :va Fast allt var inte spam, fast test i sig där man gör en tråd som enbart består av orden test test kan anses som ett slags spam, isåfall har du helt rätt.

Möjligt att han hade en annan formulering, men kontantan va väl pga spam i alla fall. Jag själv hade faktiskt aldrig satt min fot där innan det försvann så har absolut ingen åsikt :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO