Tgr 22/7
TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]
På Lördag är det dags igen för Trelleborgs Gazz Rundan Ändrad tid på Svedala ankomsten!, samma sköna GAZZ Med tanke på de blödande och den farliga värmen på vägarna så kommer Gazzet köras i en lite mindre och SÄKRARE långsammare tempo. Som vanligt samlas vi i Trelleborg vid 12:00 tiden och kör vidare mot Svedala
SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR
SAMLINGSPLATS 2 12:45 I SVEDALA PÅ STATOIL HITTAS HÄR
SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:45 || AVFÄRD 13:00 I SVEDALA
Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.
TGR kommer att ligga på 11-12mil och kommer att avslutas i Smygehamn
ALLA "SPORTHOJAR" är välkomman att ansluta till rundan!
Vid Regn så tvättas hojen
Skriv upp er som jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!
Mellan -> Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Långsam -> ? Testar och ser om intresset finns efter förslag
Sisteman -> ?
1.Cel
2.ZioX
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Med stora tankar på den mycket olyckliga olyckan förra Lördagen när TGR kördes så vill jag påminna er alla att ta det extra lungt på rundan med tanke på den extrema värmen på vägarna som kan få asfalten att blöda!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]
På Lördag är det dags igen för Trelleborgs Gazz Rundan Ändrad tid på Svedala ankomsten!, samma sköna GAZZ Med tanke på de blödande och den farliga värmen på vägarna så kommer Gazzet köras i en lite mindre och SÄKRARE långsammare tempo. Som vanligt samlas vi i Trelleborg vid 12:00 tiden och kör vidare mot Svedala
SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR
SAMLINGSPLATS 2 12:45 I SVEDALA PÅ STATOIL HITTAS HÄR
SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:45 || AVFÄRD 13:00 I SVEDALA
Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.
TGR kommer att ligga på 11-12mil och kommer att avslutas i Smygehamn
ALLA "SPORTHOJAR" är välkomman att ansluta till rundan!
Vid Regn så tvättas hojen
Skriv upp er som jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!
Mellan -> Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Långsam -> ? Testar och ser om intresset finns efter förslag
Sisteman -> ?
1.Cel
2.ZioX
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Med stora tankar på den mycket olyckliga olyckan förra Lördagen när TGR kördes så vill jag påminna er alla att ta det extra lungt på rundan med tanke på den extrema värmen på vägarna som kan få asfalten att blöda!
Last edited: