Thailand

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Hej alla Umcc'are.
Hur ar vadret dar hemma. Nar jag for sa var det val inte det basta, men har i Bankock ar det bra.
Varmt som satan skulle man kunna saga.
Nu ska vi ut och se om vi hittar nagot att kaka och dricka. Fler rapporter lar val komma under resans gang.
Ni lar val ha sno nar jag kommer tillbaka...satan :rodnar

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Vi förväntar oss att du håller denna tråd väl uppdaterad Suzukiman...och kom ihåg att inga detaljer får undanhållas.

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Använd dubbla gummit å smörj in det första med Tabascoo spricker nån märker antingen du eller den andra det :cool:

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Oväntat att denna tråden skulle spåra åt det hållet, tänkte faktist lämna liknande inlägg tidigare, men höll mig, visste att andra skulle göra det...

Skulle inte tacka nej till att befinna mig på varmare breddgrader själv, dock skulle jag inte välja thailand, det är ju bara massa thailändare där, sådana har vi ju redan gott om i skogarna här...

Om ni visste hur mycket jag saknar att köra hoj... det är helt otroligt.. tur att jag har hittat nåt annat på två ben att köra istället...

almn

Vridmomentsberoende
Gick med
29 May 2003
Hoj
Yamaha YZF1000R Thunderrace
Saknar värmen här. Ha det så trevligt där :cool: och när ni kommer hem... välkomna tillbaka till kylan :fakta

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Advance4Stroke skrev:
Oväntat att denna tråden skulle spåra åt det hållet, tänkte faktist lämna liknande inlägg tidigare, men höll mig, visste att andra skulle göra det...

Skulle inte tacka nej till att befinna mig på varmare breddgrader själv, dock skulle jag inte välja thailand, det är ju bara massa thailändare där, sådana har vi ju redan gott om i skogarna här...

Om ni visste hur mycket jag saknar att köra hoj... det är helt otroligt.. tur att jag har hittat nåt annat på två ben att köra istället...

hahahahaaa

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Tjoho..

Da har man hamnat i lagens armar aven i Thailand. Vi fick bota en hisskilig summa av 200 bath (ca 40sek) , for att vi korde moppe utan hjalm.
Det var nastan vart varende korvore... :D

Idagarna har det varit en hel del party...och, jo alla detaljer lar ni alldrig fa veta :rolleyes:

Vadret har varit till och fran. Men jag ska inte klaga. Var ute och skulle fiska. Men det blaste sa in i h..vete. Att tva tjejer som var med pa turen vart duktigt sjosjuka. Jag var mest backfull och spyde pga detta. Men sedan var det ok. (nej tjejerna var inte thailanskor) :fakta

Idag ska vi byta boende till ett hotel. Har nu bott i bungalos i tredagar. Ska bli harligt med frukost och tillgang till pool.

Ha det sa bra sa lange i Sverige. Hoppas ni inte svetas ihjal :D

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Har det inte hänt nåt nytt kul eller annat otyg ?

Ni verkar ju ha skittråkigt där nere :rolleyes:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Hej dar hemma.

Antagligen den sista rapporten har i fran innan man ater ar hemma.
Nu har vadret varit hyggligt i ett par dagar. Sa man jobbar pa solbrannan :cool:
Utelivet tar hart pa krafterna :öl
Det ar nastan fest varje dag...

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Snart min tur!

Snart är det min tur o lämna vinter vädret o bege sej dit 2 veckor.
Blir till Phuket första veckan o andra veckan ska vi resa runt lite,ut o se sej omkring.
Längtar till värmen,naturen o maten.....fan man borde ju va sne ögd så mycket thai mat man käkar här hemma.
Mvh R1 racer

KING KING

CHEF
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
XXX
Håll ställningarna !

Låter som ni har det bara trevligt där nere......Vi kommer ner snart oxå jag å tobbe g.............. 1 Dec till 27 jan............Du får skicka lite tips vad vi ska hitta på i 2 månader..............:cool: :öl :tuttar :rock :banana :banana :öl :zpy :zpy

Last edited:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Du borde inte ha nagra problem att veta vad ni ska gora. Du har ju Tobbe med dig, och han har ju varit har tidigare.
Men sol och bad ar val ett tipps. :p
Sedan kommer ni nog ocksa att fara in till Patong och ga pa barerna pa Bangla, garanterat fritt pa Europeiska tjejer :bow
Utbudet pa baraer dar du kan sitta ifred pa att fa vissa erbjudanden ar inte manga, men vi har hittat ett stalle som drivs av en Iranier (Sofi) Han place ligger mitt emot en bar som kallas Sidney Bar. Men det finns manga barer, sa det kanske inte ar sa latt att hitta. Men den ligger iaf i Bangla.
Lycka till med eran visstelse har. Jag skulle iaf kunna stanna en vecka till. Men chefen vill val kanske inte att jag stannar fler dagar :rolleyes:

Hur som helst utelivet ar som storst inne i Patong. Ni kan ju ocksa passa pa att ta nagra dagar i Bankok. Dar lyckades jag iaf sommna pa en toalett i ett par minuter innan personalen borjade leta efter mig. :D
For manga Samboka den kvallen :p :p
Men kul hade vi :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Ja då var man tillbaka till kalla Sverige..
Viss skillnad på +30 och +10. Det hade varit lätt att boka om biljetten på Arlanda och ta några vecor till när man liksom redan var igång.
Men jag ska nog tillbaka till detta land fler gånger här framöver. Ska bara skrapa ihop lite mer pengar först.

Nåja nu kan man iaf hjälpa till med lofftbygget, en viss tröst för vissa.. :rolleyes:

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
cbjorkman skrev:

Håller med, välkommen hem killen!
Har varit så lite biobesök o fika på Waynes när du varit borta :rolleyes: Kanske blir ändring på de nu!! :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA