Thats was a close one!!

sort guld

En spännings sökare
Gick med
25 May 2007
Hoj
Gixxer 750
I dag lyckades man lura döden med 0,1sek. Tog en sväng vid tolv snåret idag fint väder slog på en aning strax över "speed limit" kom ca tre km kommer upp ett jävla rådjur på vägen:confused: mitt på dan!!! Intressant säger jag bara.
Har inte vågat tittat men det är inte omöjligt att hojen har fått hår. HOPPAS MAN HAR SAMMA TUR NÄSTA GÅNG.:va

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Ja det gäller att vara med hela tiden. Rådjur är så irriterande dumma, dom väntar alltid till sista sekunden innan dom springer...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
oh my god!

I dag lyckades man lura döden med 0,1sek. Tog en sväng vid tolv snåret idag fint väder slog på en aning strax över "speed limit" kom ca tre km kommer upp ett jävla rådjur på vägen:confused: mitt på dan!!! Intressant säger jag bara.
Har inte vågat tittat men det är inte omöjligt att hojen har fått hår. HOPPAS MAN HAR SAMMA TUR NÄSTA GÅNG.:va

that reminds me of den där gången när jag satt i my nissan 200sx( :yoparty ) and the rådjur skuttade upp på vägen i tron om att den "would make it" innan jag kom fram..
fortunately for me(och rådjuret!) it kom på bättre tankar "in the last second" och slog på bromsen o drog tebbax skallen, rådjuret alltså jag han knappt reagera... and fuck me if i didnt have rådjursdreggel i ett sträck från the främre hjulhus till det bakre! :s

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Har satt skon/stöveln i en grävling som sopade i den framförvarande bilens bakre hjul-hus då var man lite skraj visste ju inte om grävlingen var död eller bara skadad men nu är han död iaf

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA