Lilla_damen
Version 2.0 med horn
Men så ni pratar..
Inled mig icke i frestelse..
Jag vill se skräckfilm nu! NU!
Inled mig icke i frestelse..
Jag vill se skräckfilm nu! NU!
Ja, det är faktist rätt skoj att se när människor dör.fredric skrev:Kolla in Faces of death serien, ganska ball. iförsig ingen inga vanlig skräckrullar men ganska otäcka ibland!
Paradoxy skrev:Hur fan kan man bli rädd för denna? Kärring.
Samma med Decent, va fan var läskigt med den?
Det är ju inte på riktigt ju. Sen om ni vill se nånting vidrigt så kan ni ju se "men behind the sun" som handlar om japanernas övergrepp på kineserna under andra världskriget. iofs när jag såg den så hade jag inte sett mycket liknande förutom helt vanliga splatterfilmer men våldet i men behind the sun har ingenting med underhållningsvåld att göra. Riktiga dr mengele grejer i den typ, plus att en jävla massa råttor äter upp en riktig katt som jag förstått det och en operationsscen med ett riktigt lik. Verklighetsbaserad också som jag förstått det.kaZmur skrev:Ja, det är faktist rätt skoj att se när människor dör.
Herman skrev:Vem fan var de som skrev att The Decent skulle vara bra.....
Ahlstrom skrev:Möjligtvis jag!
The Descent ÄR bra!
Ahlstrom skrev:Möjligtvis jag!
The Descent ÄR bra!
exiteme skrev:Gillar du Descend, ska du se The cave... Hoppade högt många gånger!
exiteme skrev:Gillar du Descend, ska du se The cave... Hoppade högt många gånger!
Jonathan skrev:Kom igen nu, den bästa skräckfilmen någonsin ?
Hur ska vi räkna det då? Den man blir räddast av eller skådespelarinsatser, manus och allt sånt? Jurtjyrkogården kan ju vara en av de äckligaste filmerna någonsin fast jag skulle ju inte klassa det som en skitbra film i övrigt som the shining är. Fast the shining är ju inte så att man blir skiträdd av den, inte jag iaf. Sen är det ju frågan om det ska vara skitobehagligt hela filmen eller om det ska vara så man hoppar till. svårt att sägaJonathan skrev:Kom igen nu, den bästa skräckfilmen någonsin ?
honkiie skrev:Hur ska vi räkna det då? Den man blir räddast av eller skådespelarinsatser, manus och allt sånt? Jurtjyrkogården kan ju vara en av de äckligaste filmerna någonsin fast jag skulle ju inte klassa det som en skitbra film i övrigt som the shining är. Fast the shining är ju inte så att man blir skiträdd av den, inte jag iaf. Sen är det ju frågan om det ska vara skitobehagligt hela filmen eller om det ska vara så man hoppar till. svårt att säga
Zelda är fan det äckligaste aset i någon film någonsin typ.Jonathan skrev:Jo där har du en poäng. Men nån skräckfilm lär ju ha det mesta av det bästa så att säga ?
Jurkyrkogården var väl inte sådär jätteläbbig förresten..
honkiie skrev:Zelda är fan det äckligaste aset i någon film någonsin typ.
Jonathan skrev:
Fluxir skrev:ja, ett gammalt nintendo spel väl?
Jag såg föresten början på SAW 2 igår, tilläggas kan att jag inte sett ettan, det verkar funka bra å se tvåan utan å sett ettan först, man får lite resuméer av vad som hänt i ettan under tvåan.
Nåja, den delen jag såg, vilket för er som sett den va ungefär fram tills dess att Obi kryper in i ugnen. (sedan blev det mest får väl se filmen nån annan gång istället) var helt okej, äcklig inledning på filmen.
jo, just, det var värt å pyssla med istället för å se filmen. ¨
Edit: tankevurpa
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin