CPMS
Medlem med medel-lem
Du vet ju vart den finns.Spoox skrev:2326708riktigt intressant film ju! nu måste jag se Faster med
(finns till och med en uppföljare)
Last edited:
Du vet ju vart den finns.Spoox skrev:2326708riktigt intressant film ju! nu måste jag se Faster med
Jo, det går allt. Nero 7 gör det automatiskt.Bennybåge skrev:2329523Ni som verkar kunna datorer här... hur kan man bränna om en .avi fil till en DVD?
Skulle vilja se på filmen på tvn istället, men lyckas inte bränna en DVD av det..
eller det går kanske inte?
Bennybåge skrev:2329523Ni som verkar kunna datorer här... hur kan man bränna om en .avi fil till en DVD?
Skulle vilja se på filmen på tvn istället, men lyckas inte bränna en DVD av det..
eller det går kanske inte?
Firefly skrev:2329542Jo, det går allt. Nero 7 gör det automatiskt.
Du väljer bara videofil som du vill ha på dvd, så löser Nero resten... (Håller på med DTK.avi-filen just nu faktiskt.)
McFille skrev:2329546Finns flera program för ändamålet, men ett enkelt och bra program som jag själv använder är "Avi to DVD".
Busenkelt!
Nero 6 Ska också klara det. Det hade jag på min gamla dator...Bennybåge skrev:2329559Skit.. jag som bara har Nero 6....
ja, då får jag väl fixa det då...
Tack iallfall..
Firefly skrev:2329627Nero 6 Ska också klara det. Det hade jag på min gamla dator...
I Nero Startsmart väljer du först DVD-format då. Sen väljer du "Gör din egen dvd-video" under ikonen "foto och video". Sen när det nya fönstret öppnas så får du välja nåt i stil med "lägg till videofil", då väljer du avi-filen (eller filmfil av annat format), sen är det bara att klicka sig vidare enligt instruktioner.Bennybåge skrev:2329637Förklara gärna hur.. för jag får det då inte till att fungera..
laddade precis ner ett AVI till DVD program.. men skiten säger "failed" när det skall börja konvertera...
suck...
lär gå åt många öl till detta ikväll känner jag...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|