The Pink Ladies Bowlingnight 3 oktober

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Om du tar en titt i min signatur så kommer du kanske fram till varför du inte vill ha mig med i den gruppen. :arsele

"Free your heel ...." För att du gillar att gå i högklackat?
Alla får vara med i RRs FB grupp .... eller RRFBG som vi kallar det för kort .....:D
 

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Blentarp city
Hoj
Yamaha R1
jag tycker vi gör som Palle säger och ritar ett diagram.. kan du ta det palle? ska bli kul och se var alla sov.. vaknade bredvid en fete rotweiler iaf och kan inte komma ihåg att jag köpt eller vunnit nån.. låtsades sova tills den stack :)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
jag tycker vi gör som Palle säger och ritar ett diagram.. kan du ta det palle? ska bli kul och se var alla sov.. vaknade bredvid en fete rotweiler iaf och kan inte komma ihåg att jag köpt eller vunnit nån.. låtsades sova tills den stack :)

Jag började rita lite, men efter en kort stund kraschade datorn med ett felmeddelande, "Memory overloaded failure! Rebooting...", så om någon har typ en superdator hemma får de gärna försöka. ;)
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
jag tycker vi gör som Palle säger och ritar ett diagram.. kan du ta det palle? ska bli kul och se var alla sov.. vaknade bredvid en fete rotweiler iaf och kan inte komma ihåg att jag köpt eller vunnit nån.. låtsades sova tills den stack :)

Hmm, vart hamnade du då!?

Jag började rita lite, men efter en kort stund kraschade datorn med ett felmeddelande, "Memory overloaded failure! Rebooting...", så om någon har typ en superdator hemma får de gärna försöka. ;)

:D
Börja skissa upp det på papper old school style. Det största problemet är nog att vissa vet nog inte ens namnet på den de tog med sig/följde hem.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Men Palle snälla! Du behöver inte rita upp hela veckans händelser. Jag tror nog att du har tillräckligt att göra med lördagkvällens intriger. :tuttar

Det var ju endast lördagens händelser jag försökte rita. :tummenupp

För veckans händelser hade man väl behövt hugga ner en mindre regnskog för att få papper tillräckligt. :brinnerup


Edit: Även om jag vetat vem som följde med vem hem, om det nu hände, så hade mina läppar varit förseglade för alltid. :tummenupp
 
Last edited:

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Det var ju endast lördagens händelser jag försökte rita. :tummenupp

För veckans händelser hade man väl behövt hugga ner en mindre regnskog för att få papper tillräckligt. :brinnerup

Var det så mycket som hände efter att jag gick för att äta. Visste att det var en del men dajm.

Edit: Även om jag vetat vem som följde med vem hem, om det nu hände, så hade mina läppar varit förseglade för alltid. :tummenupp

Jag som trodde att vi kunde lita på dig. :skakarbesviketpåhuvudet
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top