haha sant när nilsson argumenterar lägger han bara huvudet på sne o somnar vin for the win!
Hahaha det är därför gruztager ska följa med, för att bära mig var vi än ska
......OM han själv kan gå
haha sant när nilsson argumenterar lägger han bara huvudet på sne o somnar vin for the win!
Haha, jag tycker man argumenterar bäst på fyllan, kommer på så många saker man aldrig hade tänkt på annars
Eller så får du köra den att leget är 3 år gammalt, och att du är 3 år äldre nu ju. Bara en tillräckligt dum vakt så funkare d säkert
Och... Är man packad är man alltid tilltänkt som nästa Nobelpristagare!
(Att andra inte förstår ett smack vad man babblar om beror bara och endast på att de inte är smarta nog att förstå. )
Är det någon som tänkt sticka dit lite tidigare och äta? Mat i magen måste man ju ha...
Och... Är man packad är man alltid tilltänkt som nästa Nobelpristagare!
(Att andra inte förstår ett smack vad man babblar om beror bara och endast på att de inte är smarta nog att förstå. )
Haha precis... Det kan man visa tex genom att kläcka ur sig att vi är på väg till Australien, i ett flygplan, på vägen hem. Enda skillnaden är att man ser träd från taxin, och inte från flyget....
En som varit ute förr
Haha precis... Det kan man visa tex genom att kläcka ur sig att vi är på väg till Australien, i ett flygplan, på vägen hem. Enda skillnaden är att man ser träd från taxin, och inte från flyget....
Ska vi köra någon uppsamling i Lund innan då? E ju ett par stycken därifrån som ska med tror jag.
Låter ju som en bra idé! Men det blir kanske lite olika tider vi ska åka in ifall vi ska äta där eller inte?
(Nu har jag druckit en öl och se där, helt plötsligt tänker jag på allt! )
Jag e lite inställd på deras buffe så jag käkar gärna där inne, tror nog dom flesta hade tänkt det Hoppas bara fördrinken består av whiskey red bull
Whiskey Red Bull? Du tänkte också flyga taxi tillbaka till Lund?
Har ingen aning om vad det är för buffé, men antar de har hemsida?
minitoker ska ju också åka från Lund, men vet inte ifall hon ska äta där. Ska hon inte det kan hon ju i och för sig alltid dricka lite "energidryck" inför bowlingen.
Jag åker inte från Lund, jag kommer vara i Malmö redan.
Tror jag kommer dyka upp men skippar bowlingen. Handikapp sen tidigare och just nu stel som pinne efter vurpan i lördags så jag skippar motionen ett tag framöver
Någon som kan tänkas husera mig över natten?
Du får helt enkelt ragga upp någon på krogen.
Aha! Ok. Inte lätt att veta. Men ska du äta på O'Learys?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|