The Pink Ladies MC Kalender till förmån för Barncancerfonden!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kolla med större(mindre?) mc-butiker om dom vill köpa reklamplats.
Trist, men pengar e pengar. :)

Vi vill ju inte tjäna något på detta, så det enda vi vill ha pengar till är omkostnader som tex att tillverka kalendern. :) Tack för tipset!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi vill ju inte tjäna något på detta, så det enda vi vill ha pengar till är omkostnader som tex att tillverka kalendern. :) Tack för tipset!

edit: jag ska skriva en ordentlig pitch för detta innan jag kontaktar företag.

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Lägg upp bilder på alla tjejer så man kan avgöra om det finns potential, jag tar inga onödiga risker om pengar ska läggas på bordet.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Kul initiativ Money!:tummenupp

Flera bra förslag på hjälpverksamhet i tråden ovan. Här är ytterligare en verksamhet som jag tycker förtjänar lite uppmärksamhet och stöttning.

SVEMOS fond för rehabilitering av skadade MC-förare.
http://www.svemo.se/sv/Forbundsinformation/FondenforrehabiliteringavskadadeMC-forare/

Med vänlig hälsning Björn

Tack!! Är med på förslagslistan. :tummenupp Jag ser gärna pengarna går till något hojrelaterat. Men vi får rösta vilken organisation vi väljer. Går det riktigt bra kanske vi kan välja två organisationer. :)

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Ohh, va bra.Då kan jag byta ut min nu flera år gamla almanacka som av någon anledning en gång stannade på Oktober nedan ... LOL.

2wcl9nm.jpg

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Antingen "Stötta Tim med pengar till plankstek och öl-fonden" eller skicka pengarna till Kritto!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Antingen "Stötta Tim med pengar till plankstek och öl-fonden" eller skicka pengarna till Kritto!

Tim, kan vi använda din hoj oxå? Kan göra ett montage med café räsers i svart/vitt. Du o softa har fina moppar, nån mer som kan tänka sig vilja ha sin hoj med? :)
Teman än så länge är;

Rockchicks
Räserbrudar
Pink ladies (rosa hojar)
Old school/café räsers

Har ni förslag så dela med er! ;)

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Ni kan använda min hoj. Aiiinga proplem!

Men då kanske jag ska avvakta med att sätta dit the shocker-klibborna?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Tim, kan vi använda din hoj oxå? Kan göra ett montage med café räsers i svart/vitt. Du o softa har fina moppar, nån mer som kan tänka sig vilja ha sin hoj med? :)
Teman än så länge är;

Rockchicks
Räserbrudar
Pink ladies (rosa hojar)
Old school/café räsers

Saknar Bombahelvetttte och sladda brudarna

HojIrene

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2012
Hoj
Triumph Bonneville SE
Har du någon plan för bilderna? Enbart mc:ar, banbilder, fikabilder, eller gott och blandat?
Såg en kompis' kompis tokfina Intruder häromdagen, med svart goseråtta uppe vid styret, den skulle jag ju haft på bild om det var min kalender, så att säga, men hur är tanken här?
(Jag har inte loggat in på FB på någa dagar, så ursäkta om det står mer på TPL-sidan där, som jag borde ha läst.)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Har du någon plan för bilderna? Enbart mc:ar, banbilder, fikabilder, eller gott och blandat?
Såg en kompis' kompis tokfina Intruder häromdagen, med svart goseråtta uppe vid styret, den skulle jag ju haft på bild om det var min kalender, så att säga, men hur är tanken här?
(Jag har inte loggat in på FB på någa dagar, så ursäkta om det står mer på TPL-sidan där, som jag borde ha läst.)

Planeringen pågår för fullt. Det kommer vara olika teman, 12 st närmre bestämt. Gå in på fejjan, där står myyycket mer. Plus vi har fått en bra deal på våra plagg så gå in och kolla vettja. :tummenupp

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Teman än så länge är;

Rockchicks
Räserbrudar
Pink ladies (rosa hojar)
Old school/café räsers

FiatRetta:
fiatretta.jpg

Café Racer:
30077_393664136190_4172880_n.jpg
30077_393664196190_4984979_n.jpg
30077_393663676190_3641112_n.jpg

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tack grabbar, ni är awsome! Men de flesta av oss har egna hojar och tjejerna vill nog ha sina egna hojar på bild. Men är det något tema som vi behöver låna så lär jag annonsera om det. :)

Diezel, fin caféräser! Lite lång till skåne bara. :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!