The Tråd af Utgången Mat!

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Ja, efter bilder på den ruttna moroten och historien om pannkaks-smeten så är ja bara tvungen...

Lägg upp en bild och berätta vad det är..(kan va svårt att se..:gnissla)
Det ska alltså vara nån form av mat, som har gått ut, legat för länge, surnat ordentligt m.m.
Och glöm inte historien bakom skabbet!

Då börjar väll jag...

Åkte med en polare till Österrike förra vintern, på vägen ner så tjatade hans mamma om att vi skulle käka bananer m.m. så vi tog vars en banan och la i sätet, när vi va framme typ 10h senare, så hade jag fortfarande inte ätit min, så den var lite mosad och fin.
Tog upp den på rummet och efter någon dag så började den se konstig ut..:va
Så la ut den i snön intill fönstret, på kvällen blev den begravd i en decimeter snö, tänke inte mer på de.....förren en vecka senare när vi fick för oss att vi hade lagt ut lite läsk INNAN snön föll, så vi ut genom fönstret och leta, vi hittade ingen läsk, men en minst sagt djupfryst banan.
Fyfan va vi skratta..

EDIT: Fifan vilken ghey rubrik de blev!:gnissla

Bifogat

• PICT0055.JPG
    PICT0055.JPG
    51.4 KB · Visningar: 55
  • PICT0056.JPG
    PICT0056.JPG
    60.5 KB · Visningar: 69
Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Blä fifaen! :zpy

Här är min morot...ska väl ta lite bilder på en korv som jag hittade i kylskåpet med imorrn..

morotcb6.jpg

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Historien bakom mina utgången matbilder? Jag är kille, jag bor ensam i lägenhet, jag är über singel.....Ungkarl i da nötskal!

Först för att skydda mig mot diverse lukter så tog jag på mig min kolfiltermask och posade lite framför kameran...

dsc014251uv7.jpg

Först ut har vi: En bit gurka, som krympt som faen och såg jävla äckligt ut...

dsc01409jd6.jpg

Sen en korv som också krypmt som faen! Äcklig va den!

dsc01410yo6.jpg

Mmm....va gott...mögelost!

dsc01412bo3.jpg

Den här korven var nog faen bland det värsta jag sett, det är Gustafs korv, om ni inte vet vad det är så är det typ som Onsala korv, vet ni inte vad Onsala korv är så suger ni...

dsc01413yb0.jpg

dsc01415kx1.jpg

dsc01416yb2.jpg

dsc01417jg0.jpg

Rätt ofräscha vindruvor!

dsc01418vj0.jpg

Och till sist, tacosås, luktar bajs!

dsc01419cv3.jpg

Slutsats: :zpy:zpy (kunde inte göra fler spy smileys)

Last edited:

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Drysen skrev:
2698331 Historien bakom mina utgången matbilder? Jag är kille, jag bor ensam i lägenhet, jag är über singel.....Ungkarl i da nötskal!

Först för att skydda mig mot diverse lukter så tog jag på mig min kolfiltermask och posade lite framför kameran...

Bakfyllekäk :yoparty

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
>Hanning< skrev:
2698214 WTF? vafan är de här för skit tråd?
VAFAN!:mad:
ska ru ha på säften särring?:mad:

:rolleyes:

@ Erik

Fan va najs de måste luktat i ditt kylskåp innan du hitta de..:rofl

Topicen ändrad!
:Bugar Rosen!

Last edited:

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
HannesH skrev:
2697040 Ja, efter bilder på den ruttna moroten och historien om pannkaks-smeten så är ja bara tvungen...

Lägg upp en bild och berätta vad det är..(kan va svårt att se..:gnissla)
Det ska alltså vara nån form av mat, som har gått ut, legat för länge, surnat ordentligt m.m.
Och glöm inte historien bakom skabbet!

Då börjar väll jag...

Åkte med en polare till Österrike förra vintern, på vägen ner så tjatade hans mamma om att vi skulle käka bananer m.m. så vi tog vars en banan och la i sätet, när vi va framme typ 10h senare, så hade jag fortfarande inte ätit min, så den var lite mosad och fin.
Tog upp den på rummet och efter någon dag så började den se konstig ut..:va
Så la ut den i snön intill fönstret, på kvällen blev den begravd i en decimeter snö, tänke inte mer på de.....förren en vecka senare när vi fick för oss att vi hade lagt ut lite läsk INNAN snön föll, så vi ut genom fönstret och leta, vi hittade ingen läsk, men en minst sagt djupfryst banan.
Fyfan va vi skratta..

EDIT: Fifan vilken ghey rubrik de blev!:gnissla

ää det är inge fel på den där bananen, dock ett tips glöm inte bananerna i träningsväskan det luktar skabb i 3 år senare..

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Rift skrev:
2698735 ää det är inge fel på den där bananen, dock ett tips glöm inte bananerna i träningsväskan det luktar skabb i 3 år senare..
nej, inget fel, förutom att dem va STENhård och det hade läkt ut typ banan skumm på ena sidan..:gnissla

eller en flaska med saft på golfbagen på sista rundan man spelar...för att sen upptäcka flaskan 1½ år senare när köpare var där för att hämta..:gnissla

de lukta inte mumma i den..:hihi fast de va ett jävla tryckt som hade bildats, nästan svårt att få upp locket..

Drysen skrev:
2698740 Konstigt nog luktar det inte allt för mycket :va
du är bara van..:hihi

Last edited:

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
Det står en flaska sötsur chilisås i vårt skafferi som gick ut -98 tror jag, har inte vågat ta ut den, vet inte om något kommer hoppa ur den och göra nåt otrevligt med mig :va

Eddit: Sket i bilden, den är bara lite mörk.

Drysen

Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Trashcan skrev:
2699024 Det står en flaska sötsur chilisås i vårt skafferi som gick ut -98 tror jag, har inte vågat ta ut den, vet inte om något kommer hoppa ur den och göra nåt otrevligt med mig :va

HAHA!! öppna inte! Alla små molekyler där inne har utvecklats och skapat über smarta små människor som kommer hoppa ut och ta över världen och förslava alla vanliga människor! :tungan

HannesH skrev:
2698913
du är bara van..:hihi

haha, så ligger det nog till.

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Trashcan skrev:
2699024 Det står en flaska sötsur chilisås i vårt skafferi som gick ut -98 tror jag, har inte vågat ta ut den, vet inte om något kommer hoppa ur den och göra nåt otrevligt med mig :va

HAHAHA!
så var det i våras när vi bodde i USA, när vi kom dit hitta vi en massa gammla konserver i skafferiet, va riktigt gammla...
Vågade inte öppna, mest me tanka på den vita heltäckningsmattan i hela huset, sen på vad värmen där nere hade gjort med burkar med krossade tomater, bönor m.m. :gnissla

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...